روز نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود

حجت‌ الاسلام علی اکبری گفت: فتنه ۸۸ از قبل طراحی شده بود و هدف آن ایجاد شکاف بین امام و امت بود و این هدف‌گذاری شوم امروز نیز با پیچیدگی بیشتر در بستر تحریم، تحریف و جنگ شناختی، در دستور کار جدی دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه ماهنشان در خطبه‌های نماز جمعه ماهنشان با اشاره به روز ثبت احوال و آغاز هفته ثبت احوال اظهار کرد: این ایام بهترین فرصت برای آگاهی از وظایف و خدمات این سازمان بوده و همچنین اگاهی از مشکلات زحمتکشان این عرصه است.

 

حجت الاسلام علیرضا علی اکبری به وظایف این سازمان که تهیه اطلاعات ثبتی اساسی مانند زاد و ولد، مرگ و میر و ازدواج و نیز صدور مدارک هویتی اشاره کرد و گفت: لازمه عمل به ثبت درست اطلاعات همکاری آحاد مردم با این اداره است.

 

وی با اشاره به عملیات کربلای ۴ که عملیاتی تهاجمی بوده و از پیچیده‌ترین عملیات دفاع مقدس محسوب می‌شود، اشاره کرد و از همه جوانان خواست علل شکست و پیروزی رزمندگان را در عملیات‌ها را مطالعه کنند.

 

علی اکبری به روز نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره کرد و گفت: فتنه ۸۸ از قبل طراحی شده بود و هدف آن ایجاد شکاف بین امام و امت بود و این هدف‌گذاری شوم امروز نیز با پیچیدگی بیشتر در بستر تحریم، تحریف و جنگ شناختی، در دستور کار جدی دشمنان است که باید در راستای رسالت و بصیرت افزایی به جهاد تبیینی پرداخت و لذا و از روحانیون و فرهنگیان اهل بصیرت خواست تا بصیرت افزایی نمایند.

 

امام جمعه ماهنشان به روز اعدام صدام، رئیس جمهور سابق عراق اشاره کرد و گفت: رئیس جمهوری که از کشتن لذت می‌برد و دنیا هرگز جنایتش را فراموش نخواهد کرد باید این ملعون در مقابل تمام جنایت هایش محاکمه می شد اما باید صدام‌های دیگری که جنایت می‌کنند عبرت بگیرند و منتظر انتقام و سوء عاقبت باشند کسانی که در یمن و فلسطین و جاهای دیگر کشتار راه انداخته عبرت بگیرند که خون مظلومان دامنگیر شان خواهد شد.

کد خبر 1130154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha