حماسه ۹ دی یادآور حمایت همه جانبه مردم ایران از ارزش های دینی و انقلابی است

آیت الله حسینی همدانی با گرامیداشت حماسه آفرینی ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی در ایران به منزله این است که مردم ایران حاضر به عقب نشینی از ارزش های دینی و انقلابی نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه (3 دی) برگزار شد گفت: حماسه 9 دی در ایران به منزله این است که مردم ایران حاضر به عقب نشینی از ارزش های دینی و انقلابی نیستند.

 

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: واقعه حماسه 9 دی ابعاد مختلفی دارد حضور جریان های مردمی مختلف اعم از خواص آگاه، بی بصیرت، مطرود، دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، سفارت هایی که در کشورهای استکباری مستقر بودند و جریان های سکولار و ... هر یک نساز به پردازش دارد.

 

وی اظهار کرد: نقش مردم در جریان حماسه 9 دی بسیار ویژه است آنچنان که مکی توان به سخن بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد که فرمودند: « من با جرأت مدعی هستم که مردم ایران در عصر کنونی بهتر از مردم عصر حجار در زمان رسول خدا(ص)، کوفه و عراق در زمان امیرالمومنین(ع) و امام حسین(ع) هستند.

 

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی با آگاهی از علاقه و باور مردم ایران به دین هر برهه زمانی تحرکاتی بر ضد آنان ایجاد می کنند ولی نمی دانند ستون اصلی این مردم ولایت فقیه و باورهای ایمانی آنان است.

 

به گفته وی، مردم ایران در طول چهار دهه از انقلاب همچنان از ولایت فقیه حرف شنوی دارند و دشمنان با هدف گسترش از صدور دامنه انقلاب، حاکمیت سیاسی براساس آموزه های دینی و براندازی به واسطه عناصر داخلی و خارجی سعی دارند مردم را از انقلاب و آرمان های آن جدا کنند.

 

خطیب نماز جمعه کرج اظهار کرد: استکبار همواره با هدف مقدس نشان دادن چهره های مطرود انقلاب و به واسطه کار رسانه ای و تزریق پول سعی دارند تا انقلاب و ولایت مداری مردم ایران را هدف قرار دهند.

 

وی ادامه داد: روز حماسی 9 دی مردم با اسنجام و وحدت ملی همچنین فراهم آوردن حماسه بزرگ و ماندگار پاسخ اهانت دشمنان به امام حسین(ع) و عاشورا دادند.

 

خطیب نماز جمعه کرج اظهار کرد: تبلیغات گسترده رسانه های بیگانه و فضاسازی سران فتنه به دنیا نشان داد که جامعه ایران با سلایق و علائق مختلف در اصل باورهایی چون اسلام، ولایت فقیه، استکبارستیزی و انقلاب یک کلان و مستحکم هستند.

 

امام جمعه کرج بیان کرد: حماسه 9 دی یک رزمایش برای نظام اسلامی ایران و عملیات در میدان نبردی بود که در کوچکترین زمان با مدیریت رهبرمعظم انقلاب و توصیه های آن حضرت تحقق یافت.

 

نماینده ولی فقیه در البرز خاطرنشان کرد: برپایی رزمایش پیامبر اعظم(ص) در این روزها که دشمنان تهدید به حمله نظامی و انهدام مراکز هسته ای ایران می کنند، به لحاظ مقطع زمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که پاسخی به تهدیدهای دشمنان است.

 

 

کد خبر 1130178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha