زندان؛ فرصتی برای تفکر و توبه است

معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: زندان برای تفکر و توبه بهترین فرصت است که مددجویان باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام نورالله قدرتی معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با حضور در زندان شهرستان زاهدان از نقاط مختلف زندان و امکانات موجود و فعالیت های مددجویان بازدید کرد.

معاون حقوقی قوه قضاییه همچنین در این بازدید با حضور جداگانه در بند نسوان و بند مردان در جمع مددجویان اظهار کرد: یکی از نام های روز قیامت روز حسرت است چرا که در آن روز که روز پاداش و روز حساب است گنهکاران حسرت میخورند که چرا از وقت  و فرصتی که در دنیا داشتند به خوبی و در مسیر خدایی استفاده نکردند.
وی افزود: البته انسانهای خوب هم حسرت میخورند که کاش بیشتر تلاش می کردند ،از فرصت زندان برای تفکر و توبه استفاده کنید تا درب های رحمت خداوند گشوده و مشکلات پرونده های شما رفع شود.

حجت الاسلام قدرتی همچنین در بازدید از پروژه های عمرانی و ساخت و سازهای موجود در زندان از تلاش مسئولین زندان برای افزایش فضای فیزیکی و تامین امنیت و بهبود امکانات رفاهی علی رغم مشکلات اعتباری و بودجه ای قدردانی کرد.


یکی از گروه های سرود و همخوانی زندان زاهدان نیز به معرفی فرهنگ و روحیات  مردم سیستانی و بلوچ در قالب اجرای سرود پرداخت که مورد توجه  معاون حقوقی قوه قضاییه قرار گرفته و ضمن تفقد از اعضای گروه در خصوص مساعدت های قضایی آنان با رییس کل دادگستری و دادستان زاهدان رایزنی شد.

حجت الاسلام قدرتی ضمن بازدید از نمایشگاه صنایع دستی مددجویان از نزدیک چگونگی فعالیت ها  و دست‌ورزی مددجویان شاغل در حوزه صنایع دستی را مشاهده و از رونق فعالیت های اشتغال در زندان زاهدان ابراز خرسندی کرد.

در حاشیه این بازدید تعدادی از مددجویان بندهای مردان و زنان زندان زاهدان با مساعدت مراجع قضایی حاضر از ارفاقات قانونی  برای استفاده از امتیازات قضایی بهره مند شدند.

 

 

کد خبر 1130203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha