سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی‌ نماد مقاومت در سراسر جهان بود

حشمتی، گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی‌ سرمایه ای بزرگ و مهم برای مردم ایران و نماد مقاومت در سراسر جهان بود.

علی حشمتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت : دشمنان ایران اسلامی با به‌ شهادت‌رساندن این سردار دلیر کینه و دشمنی دیرین خود را بیش از پیش اثبات کردند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سنقروکلیایی افزود : حاج قاسم انسان مؤمن، مجاهد مخلص و صادق در برابر خداوند متعال بود او دارای اخلاص در حمایت از آرمان فلسطین و دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مقابله با اشغال‌گری و صهیونیزم بود و اولویت ایشان مقاومت و جهاد برای تحقق اهداف امت اسلامی بود و خون سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی زوال آمریکا و اسرائیل جنایتکار را تسریع خواهد کرد.

 

وی خاطر نشان کرد:چیزی جز شهادت لایق شهید سردار سلیمانی نبود، و به فرموده مقام معظم رهبری او همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید و شهادت پاداش تلاش بی وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود.

 

حشمتی تصریح کرد : سردار سلیمانی نقش بزرگی در امنیت جهان اسلام ایفا کرد، این سردار رشید اسلام در دفاع از اسلام و انقلاب، مجاهدت‌های بسیاری از خود نشان داد و امروز همه ما وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت از این شخصیت برجسته قدردانی کنیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  سنقروکلیایی بااشاره به اینکه انسجام و یکپارچگی جبهه مقاومت مرهون تلاش های شهید حاج قاسم سلیمانی است،اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی فردی ولایت پذیر بود و همواره خود را سرباز ولایت می دانست، از همین جهت به «سردار دل ها» تبدیل شد و مردم با جان خودشان به ایشان عشق می ورزیدند. 

کد خبر 1130390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha