برگزاری کلاس های آموزشی قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری «وفا» ادامه دارد

يزدانی گفت: کلاس های آموزشی قرآن کریم یکی از برنامه های مهم کانون فرهنگی هنری «وفا» است که در طول هفته با حضور اعضای کانون در مسجد جامع روستای شوراب کبیر برگزار می شود.

«شهربانو يزدانی چم حيدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کلاس های آموزشی قرآن کریم یکی از برنامه های مهم کانون فرهنگی هنری «وفا» است که در طول هفته با حضور اعضای کانون در مسجد جامع روستای شوراب کبیر برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر ادامه داد: استقبال اعضای کانون و سایر جوانان روستا از کلاس های قرآن کانون وفا مثال زدنی است و با حضور گسترده در این کلاس های نورانی شرکت می کنند.

 

وی ابراز کرد: استفاده از اساتید مجرب قرآنی یکی از دلایل استقبال بی نظیر اعضای کانون فرهنگی هنری «وفا» و جوانان روستای شوراب کبیر از کلاس های قرآنی است.

 

يزدانی چم حيدری در ادامه با اشاره به اهمیت قرآن کریم در زندگی انسان ها، افزود: قرآن کریم این کتاب الهی ما را به استوارترین راه ها، راهنمایی می کند و انسان ها را از بسیاری از مشکلات رهایی می بخشد.  

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر با تاکید بر اینکه ما باید بتوانیم فرهنگ و معارف قرآن را در بین نسل جوان ترویج دهیم، بیان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن موجب مصون نگه داشتن جوانان از آسیب هجمه های فرهنگی می شود.

 

کد خبر 1130394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha