تلاش ما اجرایی کردن  معنا بخشی  به هویت شهر  تهران  است

حسین هوشیار با ابراز خرسندی از همکاری در تولید از آلبوم موسیقی «تهران جان» گفت: تلاش ما در فرهنگسرای تهران اجرایی کردن معنا بخشی به هویت شهر تهران است.


 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، آیین رونمایی از آلبوم موسیقی «تهران جان» از تولیدات مشترک مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ و امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران  پیش از ظهر امروز شنبه چهارم دیماه با حضور حجت الاسلام امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علی زند وکیلی معاون هنری و امیرحسین سمیعی مدیر امور موسیقی این سازمان، علی‌محمد مودب، شاعر، عارف علیزاده خواننده  و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

 در این مراسم «حسین هوشیار» مدیر فرهنگسرای تهران گفت:  تمام تلاش بنده و همکارانم به عنوان متولیان فرهنگسراهای تمام تلاشمان را به کار برده‌ایم آنچه می‌تواند به هویت تهران معنا ببخشد اجرایی شود. در این راستا معرفی جذابیت‌ها و هویت‌های فرهنگی هنری شهرداری تهران جزو وظایف اصلی بوده که کوشیده‌ایم آن را به سرانجام برسانیم.

 مدیر فرهنگی و هنری  منطقه 22 درباره همکاری با سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در ساخت آلبوم موسیقی «تهران جان»  اظهار کرد: وقتی پیشنهاد تولید آلبوم از سوی امیر حسین سمیعی به ما شد بسیار خوشحال شدیم که عزیزان ما در ستاد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تلاش می‌کنند تا در کارهای مشترکی را با عزیزان در فرهنگسراها انجام دهند. اکنون بسیار خوشحالم که این کار زیبا را با حمایت جناب زندوکیلی معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و حضور علی محمد مودب، امیر حسین سمیعی و عارف علیزاده به عنوان خواننده به تولید رساندیم و امیدوارم با حضور رسانه‌ها این آلبوم خیلی بهتر معرفی شده و تلاش شود تا کار بیشتر شنیده شود.

کد خبر 1130471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha