فعالیت گروه جهادی راه آسمان گامی در جهت محرومیت زدایی است

اسدیان در جراین بازدید از روند فعالیت گروه جهادی راه آسمان که در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) به مناسبت ایام فاطمیه در حال برپایی است گفت: فعالیت گروه جهادی راه آسمان در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) گامی در جهت محرومیت زدایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد اسدیان» در جراین بازدید از روند فعالیت گروه جهادی راه آسمان که در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) به مناسبت ایام فاطمیه در حال برپایی است گفت: فعالیت گروه جهادی راه آسمان در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) گامی در جهت محرومیت زدایی است.

 

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج افزود: خدمت رسانی به محرومان و افراد کم برخوردار یکی از ویژه برنامه های موثر در جریان مدیریت شهری با محوریت گروه های جهادی است. 

 

وی با اشاره به اهمیت فعالیت گروه های جهادی بیان کرد: گروه های جهادی و هیئتی با حضور در منطقه چهار شهرداری کرج مشکلات مردم در پارک ولیعصر(عج)، سالن ورزشی سرداران و منطقه شعابان آباد و ... را با هدف پاسخگویی به مطالبات مردم مورد توجه قرار دادند. 

 

وی اظهار کرد: سالن ورزشی سرداران با هزینه بیت المال ساخته شده ولی سال هاست متروکه و بدون استفاده باقی مانده است که با توجه به اهمیت برخورداری مردم این منطقه بازگشایی و راه اندازی این باشگاه در دستور کار است. 

 

رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی گامی در جهت ترویج فرهنگ خدمت رسانی و محرومیت زدایی است. 

 

کد خبر 1130522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha