تقدیر از کمیته امداد خوزستان به منظور استفاده از جوان در بدنه مدیریت

شیبه گفت: در همایش ملی «جوان آینده ساز» از کمیته امداد خوزستان به عنوان استان برتر در زمینه استفاده از ظرفیت نیروهای جوان در بدنه مدیریت تجلیل شد.

«جمال شیبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: در اجرای تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی در بیانیه گام دوم انقلاب و در راستای عمل به دستورات ریاست کمیته امداد کشور مبنی بر جوانگرایی در ساختار مدیریتی این نهاد، نیروهای جوان در استان به سمت‌های مختلف منصوب شدند.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان افزود: اولویت مهم و اصلی امداد استان شامل توانمندسازی مددجویان، ایجاد برنامه ریزی برای درآمد با ثبات که باید با رویکرد تکریم و حرمت گذاری به نیازمندان شکل گیرد، استفاده از جوانان متخصص که این مهم به عنوان یک امر ولایی همواره مورد توجه ریاست امداد بوده و به منظور عینیت بخشی به این موضوع و به دنبال پیروی از فرمان رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر جوانگرایی، ریاست امداد کشور طی بخشنامه ای به تمامی مدیران کل کمیته امداد، پست مشاور مدیرکل را با عنوان مشاور امور جوانان به منظور بهره گیری از ظرفیت جوانان مومن، انقلابی و متخصص تغییر داد.

 

وی ادامه داد: پیرو این بخشنامه، اختصاص بخشی از پست های مدیریتی به جوانان انقلابی و کارآمد در سالجاری موجب کاهش میانگین سن مدیریتی استان شد که به عنوان یکی از سنجه های ارزیابی عملکرد استان ها نیز به شمار می‌رود.

 

شیبه اضافه کرد: این طرح به منظور شناسایی و پرورش نیروهای جوان، مومن و متخصص برای به‌کارگیری در سطوح مدیریتی ارائه شده و امداد استان نیز در خصوص استفاده از این ظرفیت در اداره امور، با تشکیل بانک استعداد جوانان، به تربیت مدیران جوانان انقلابی و جوانگرایی اقدام کرده است.

 

وی یاد آور شد: در همایش ملی «جوان آینده ساز» که با حضور دکتر لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و دکتر وحید یامین‌پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در دفتر مرکزی امداد برگزار شد، از استان خوزستان به عنوان استان برتر در زمینه استفاده از ظرفیت نیروهای جوان تجلیل شد و مشاور امور جوانان کمیته امداد خوزستان سید مرتضی موسوی لوح تقدیری را با امضای سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از دست دکتر لطیفی معاون رئیس جمهور دریافت کرد.

 

کد خبر 1130581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha