برگزاری چهار نمایشگاه صنعت ساختمان در نمایشگاه بین المللی فارس

فرهادی گفت: چهار نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس با مشارکت برترین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان محصولات و خدمات حوزه صنعت ساختمان از نقاط مختلف کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی فرهادی»، امروز (شنبه 4 دی) از برگزاری چهار نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک «گلستان» شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی مصالح، تجهیزات و فناوری های ساختمان و دهمین نمایشگاه تخصصی درب، پنجره و صنایع وابسته و ششمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی آسانسور،پله برقی، بالابر، صنایع و تجهیزات وابسته و هجدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش روز سه شنبه 7 دی آغاز به کار خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: نمایشگاه های ذکر شده با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی کرونا و فاصله گذاری اجتماعی در سالن های حافظ، سرو، بهار و نرگس برگزار خواهند شد و با هدف اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا بازدید از این نمایشگاه ها فقط برای افرادی که واکسن کرونا زده باشند امکان دارد و کد ملی افراد هنگام ورود به سالن ها از سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور استعلام می ‌شود.

وی اضافه کرد: هر چهار نمایشگاه با مشارکت برترین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان محصولات و خدمات حوزه صنعت ساختمان از نقاط مختلف کشور برگزار می شود.

فرهادی اعلام کرد: علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه ها برای دریافت نوبت بازدید رایگان از وب سایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir باید اقدام کنند و نمایشگاه ها تا روز جمعه ۱۰ دی همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ دایر خواهد بود.

کد خبر 1130587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha