تشکیل هیأت صلح در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در امور شوراهای حل اختلاف، از تشکیل و راه اندازی هیأت صلح و سازش در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «سید ابراهیم محجوب» امروز یک شنبه اعلام کرد: با توجه به موارد اختلافی که ممکن است بین مشترکین و شرکت توزیع نیروی برق استان در حوزه های مختلف از جمله در خصوص نحوه محاسبه قبوض برق وجود داشته باشد، طبعا برای حل و فصل اختلافات فی مابین، وجود هیأت صلح و سازش در شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی ضروری به نظر می رسد و به همین اعتبار این هیأت به طور رسمی راه اندازی شد.

 

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در امور شوراهای حل اختلاف، ضمن قدردانی از استقبال و همکاری مناسب مدیرعامل و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در خصوص تشکیل هیأت صلح در این شرکت خدمات رسان عمومی گفت: انتظار داریم مردم فهیم استان در موارد مقتضی قبل از مراجعه به مراجع قضایی جهت طرح دعوی، با مراجعه مستقیم به هیأت صلح  و سازش مستقر در شرکت توزیع نیروی برق استان پیگیر شکایات و مطالبات خود باشند.

 

وی در خصوص شیوه رسیدگی به شکایات و طرح اختلافات در این هیأت نیز اظهارکرد: شکایاتی که مشترکین از شرکت توزیع نیروی برق و یا متقابلا این شرکت به دلیل عدم پرداخت قبوض از مشترکین دارد و یا دیگر اختلافات مطروحه، در هیأت یاد شده قابل بررسی است و ابتدا تلاش می شود تا با حصول سازش، موضوع به نحو مسالمت آمیز حل و فصل شود.

 

این مقام قضایی در استان بیان کرد: کار در این هیأت معطوف و متمرکز یا منحصر به امور مشترکین یا مراجعین خاص نیست بلکه اعضاء این هیأت در صددند در یک کار خداپسندانه به اختلافات خانوادگی، مالی و دیگر مشکلاتی که کارکنان آن مجموعه  با آنها مواجه  هستند ورود پیدا کنند و با رسیدگی  به این قبیل موضوعات، مراتب را به سازش ختم کنند.

 

 

کد خبر 1130799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha