تبیین فرهنگ فاطمی شاخص فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد است

حجت الاسلام شکری با تسلیت ایام فاطمیه گفت: تبیین فرهنگ فاطمی شاخص فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در جریان ویژه برنامه های مناسبتی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در ایام فاطمیه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تبیین فرهنگ فاطمی شاخص فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: حضرت زهرا(س) مظهر یک انسان کامل و آگاه است که در راه ولایتمداری جان عزیز خود را در راه اسلامی و امام زمانه خویش فدا کرد.

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین مسئله ولایت مداری بیان کرد: ولایت مداری مهمترین شاخصه دین داری است که حضرت زهرا سلام الله علیها با باور به این اصل مهم در راه ولایت به مقام شهادت نائل آمد. 

 

وی اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با بهره مندی از ظرفیت های دینی و فرهنگی و با محوریت مسجد همواره نسبت به برپایی مناسبت های دینی سال اهتمام داشته و دارند. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: تبیین فرهنگ فاطمه و اندیشه های دینی و ایمانی در ایام فاطمیه از جمله شاخص های فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد با نگاه به آموزه های دینی و الگوبرداری از شخصیت والای حضرت زهرا سلام الله علیها است. 

 

 

کد خبر 1130802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha