جشنواره «حرف آورد» ویژه بانوان در استان اردبیل برگزار می شود

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره «حرف آورد» همزمان با دومین سالگرد عروج سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه بانوان در استان اردبیل برگزار می شود.

«سارا حقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشنواره «حرف آورد» همزمان با دومین سالگرد عروج سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه بانوان در استان اردبیل برگزار می شود.

 

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان برای حضور در این جشنواره می توانند آثار خود را در قالب صوت، فیلم، ویدیو، پادکست، کلیپ و موشن گرافی ارائه کنند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این آثار باید در یک تا دقیقه باشند، یادآور شد: موضوع های جشنواره نیز دلنوشته ای به سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، مکتب حاج قاسم مکتب صداقت، مردمداری، عشق به قرآن و عشق به ولایت، سردار و مقاومت اسلامی، سردار و استکبار ستیزی، سردار و ولایت مداری، سردار و بیداری اسلامی، سردار و روحیه جهادی، سردار و اقتصاد مقاومتی، الگوی سبک زندگی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

 

حقی اعلام داشت: محدودیت سنی و موضوعی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و به منتخبان و برندگان جشنواره هدایایی نفیس اهدا خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان آثار خود را به شماره های 09917229468 – 09145945370 و 09147458380 در شبکه های اجتماعی واتساپ و ایتا ارسال کنند.

 

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: آثار فاخر و برگزیده در پیچ اینستاگرامی این جشنواره به نشانی @Harfavard_ardabil نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

کد خبر 1130863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha