پلیس راهور تاثیر زیادی بر کاهش ترافیک دارد

جهان تاب بابیان اینکه محورهای مواصلاتی مازندران به دلیل حجم مسافر به‌ویژه در ایام تعطیلات و مناسب‌های مختلف از بار ترافیکی بالایی برخوردار می‌شود، گفت: در چنین شرایطی نقش پلیس راهور بر کاهش سوانح ترافیکی و کاهش ترافیک و حفظ حریم راه ها مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «یدالله جهان تاب» امروز(۵دی) در دیدار با نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن  تسلیت به‌مناسبت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: با توجه به اینکه مازندران از سه جاده اصلی کندوان چالوس، هرازآمل، سوادکوه به تهران و از طرف شرق به گلستان و در ادامه به بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) و از سمت غرب به استان گیلان متصل است و از طرفی به‌دلیل همجواری با دریای خزر از شرایط خاصی برخوردار است.

 

رئیس پلیس راه مازندران افزود: ما در مناسبت‌ها و تعطیلات آخر هفته شاهد ترافیک سنگینی در مازندران هستیم به‌همین جهت همکاران ما مسئولیت سنگینی بر گردن دارند تمام توان خود را برای ارائه خدمت شایسته به مردم در سراسر کشور می‌گذارند.

 

 

جهان تاب یادآور شد: تسهیل امور و مرور انضباط ترافیکی در مناسبت‌های عید نوروز، شبها و روزهای ایام ماه محرم، تاسوعا، عاشورا، اربعین، شب های لیالی قدر، مراسمات ۲۲ بهمن و غیره از مهم‌ترین اقدامات همکاران ما است.

 

 

وی بابیان اینکه محورهای مواصلاتی مازندران به دلیل حجم مسافر و گردشگر پذیر بودن به‌ویژه در ایام تعطیلات و مناسب‌های مختلف از بار ترافیکی بالایی برخوردار می‌شود، افزود: در چنین شرایطی نقش پلیس راهور بر کاهش سوانح ترافیکی و کاهش ترافیک و حفظ حریم راه‌ها بسیار مهم است.

 

 

رئیس پلیس راه مازندران تاکید کرد: ملاقات و دیدار با خانواده‌های شهدا، برنامه‌ جهت هم‌افزایی، تعامل و همکاری بیشتر در بحث اعتقادی و احکام که در صیانت پرسنل نقش مستقیمی دارد که به آن توجه می‌کنیم، در بحث ترافیک و کاهش تصادفات جاده‌ای نیز امیدواریم به جاهای خوبی برسیم.

کد خبر 1130938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha