فتنه ۸۸ نظام را واکسینه کرد/ حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب حضرت زهرا (س) است

حجت الاسلام کیائی گفت: حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب حضرت زهرا (س) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «محسن کیائی» ظهر امروز (یکشنبه ۵ دی) در مراسم یادواره سردار دلها که در حسینیه ثارالله سپاه گرکان برگزار شد؛ با اشاره به یوم الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه و شهید پرور با حضور پرشور خود مجدداً با آرمانهای امام و شهدا تجدید میثاق کردند و با لبیک گویی ولی فقیه زمان خود بساط فتنه و فتنه‌گران را جمع کردند و یک روز تاریخی را در نظام ما رقم زدند که هرگز از یاد مردم فراموش نمی شود.

 

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: فتنه ۸۸ نظام شکوهمند انقلاب اسلامی را واکسینه کرد.

 

وی با بیان اینکه هدف بدخواهان استحاله کردن نظام و هدف واهی آنان براندازی نظام بود بود، ادامه داد: این روز تاریخی باید هر سال گرامی داشته شود و باید در خصوص هدایت گری رهبر بصیر و ناخدای کشتی انقلاب اسلامی در این گردنه سخت که به زیبایی راهبری و هدایت و نقشه دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب کرد گفته شود.

 

حجت الاسلام کیائی با تسلیت ایام شهادت زهرا (سلام الله علیها) تصریح کرد: همه درسها در مکتب حضرت زهرا (سلام الله علیها) وجود دارد و قاسم سلیمانی ها و همرزمان عزیزشان این زندگی با برکت حضرت زهرا (سلام الله علیها) را به دقت مورد مطالعه و کنکاش قرار دادند و در زندگی فردی و اجتماعی خود نهادینه کردند.

 

وی اظهارداشت: حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب حضرت زهرا (سلام الله علیها) است.

 

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان با بیان اینکه دو سال در فراق این سرباز ولایت قرار داریم، گفت: ناگفته ها از مکتب حاج قاسم سلیمانی به مراتب بیشتر از آن مواردی است که در مکتب، وصیت نامه زیبا و دل نوشته های ایشان شنیده ایم و هر چه گفته شود تمام شدنی نیست.

 

وی افزود: حاج قاسم به معنای کلمه بنده خدا و یکی از زیباترین مولفه ایشان جامعیت بود.

 

حجت الاسلام کیائی با اشاره به ویژگی های شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: نبوغ نظامی، روحیه شهادت طلبی، اخلاص، ارادت و تمسک به اهل بیت (علیهم السلام)، ولایت مداری، انس با قرآن کریم، مردمی بودن روحیه انقلابی داشتن، الگوی کم نظیر برای جوانان و ساده زیستی از جمله مولفه‌های سردار دلها بوده است.

 

وی افزود: امروز در جامعه و کشورمان، این فرصت نابی که به برکت خون پاک سردار دلها و همرزمان شهیدشان و همه شهدا، همدلی و همراهی که بین قوای سه گانه به وجود آمده همه باید دولت خدوم و خدمتگذار را کمک کنیم.

 

حجت الاسلام کیائی تاکید کرد: امروز نیاز جامعه و خادمان این ملت در قوای سه گانه، باید روحیه جهادی حاج قاسم را داشته باشند و با انگیزه و انقلابی بودن را در خودشان نهادینه کنند.

 

وی با بیان اینکه اگر مدیری بخواهد در جامعه رفع تکلیفی کار کند مدیون است، گفت: امروز همه باید فراتر از ظرفیت و شبانه‌ روز برای رفع مشکلات مردم ولایتمدار و شهید پرورمان پای کار باشیم و تلاش کنیم و دولت را کمک کنیم.

 

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان خاطرنشان کرد: قوه قضاییه، قوه مقننه، فرهیختگان، نخبگان جوان جامعه و همه باید در ایده و فکر، دولت را یاری کنند  تا به برکت خون پاک سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش این مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی که حقیقتاً مردم را از پای درآورده است برطرف شود.

 

کد خبر 1130943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha