بهبود چالش های اجتماعی نیازمند هم افزایی بین بخشی است/ اعضا مختلف در کمسیون ماده ۵

قاسم زاده با اشاره به معضلات اجتماعی مثل کارتن خوابی و کودکان کار گفت: بهبود چالش های اجتماعی نیازمند هم افزایی بین بخشی شهرداری و دیگر نهادها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «علی قاسم زاده« با حضور در جلسه علنی شورای شهر اصفهان که با حضور استاندار اصفهان همراه بود، به موضوع آسیب های اجتماعی شهر و مسائل مربوط به کودکان کار و کارتن خوابی اظهارداشت: مدیریت شهری در دوره جدید اقدامات هماهنگی را با دیگر دستگاه های اداری برای ساماندهی این موضوع انجام داده اند که توانسته بخشی از مشکلات را رفع کند.

شهردار اصفهان افزود: همکاری اداره کل امور اجتماعی استانداری در رسیدگی به این دسته از معضلات کارآمد بوده و نیازمند تعامل و همکاری بیشتر است.

 

وی ادامه داد: بهبود چالش های اجتماعی نیازمند هم افزایی بین بخشی شهرداری و دیگر نهادها با محوریت استانداری است که این کار تنها مربوط به حوزه خاصی نیست بلکه تمامی حوزه ها و نقطه های شهر به این همکاری و همبستگی نیاز دارد.

قاسم زاده با بیان اینکه شهرداری به تنهایی قادر به رفع مشکل نیست، خاطرنشان کرد: همکاری دیگر ادارات و ایفای نقش و ماموریت آنان لازم است.

 

*اعضا مختلف در کمسیون ماده 5

وی با اشاره به کمسیون ماده 5 شهرداری ها گفت: این کمسیون دارای چهار عضو اصلی است اما تعداد نفرات آن به نزدیک 30 نفر می رسد که آسیب های جدی را به همراه دارد.

قاسم زاده یادآورشد: این آرا متفاوت و اظهارهای نظرهای مختلف مسیر جلسه را تغییر و مدیریت جلسه را دچار مشکل می کند که برای رسیدگی به نیازها و دغدغه های مردم ضرر دارد.

کد خبر 1130968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha