کانون «سالار شهیدان» شهرکرد در جایگاه چهارم کشوری سومین رویداد ملی فهما

اعضای کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد با برگزاری فعالیت های گسترده فرهنگی، هنری، مذهبی و ... و ثبت برنامه ها در سامانه بچه های مسجد تا امروز دوشنبه ۶ دی جایگاه چهارم کشوری را از آن خود کردند.

«احسان طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد با برگزاری فعالیت های گسترده فرهنگی، هنری، مذهبی و ... و ثبت برنامه ها در سامانه بچه های مسجد تا امروز دوشنبه ۶ دی جایگاه چهارم کشوری را از آن خود کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: این کانون با ثبت برنامه ها در سامانه بچه های مسجد تا امروز دوشنبه ۶ دی موفق به کسب امتیاز ۱۸ هزار و ۵۲۰ در سومین رویداد ملی فهما شده است.

 

وی ابراز کرد: تلاش و کوشش اعضای کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد در به ثمر نشستن جایگاه چهارم کشوری مثال زدنی است.

 

طاهری گفت: کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» تاکنون توانسته است ۲۳۵ نفر از نوجوانان و جوانان در ۲ بخش خواهران و برادران را با برگزاری برنامه های متنوع و مورد دلخواه جذب مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد کند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: این کانون در اولین و دومین رویداد ملی فهمای سال های ۹۸ و ۹۹ نیز در ثبت فعالیت ها و برنامه های کانون در سامانه بچه های مسجد پیشتاز بوده است.

 

طاهری اظهار داشت: فهما یک طرح در سطح ملی است که تلاش می‌کند با محور کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رنگ و بویی متفاوت به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بدهد.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد در سال ۱۳۹۱ بنا بر نیازهای فرهنگی محله تاسیس و راه اندازی شده و فعالیت های کانون از زمان شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی به طور گسترده انجام می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد افزود: کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان با برگزاری طرح ملی «صد ثانیه با قرآن» ویژه کانون های مساجد، جوایز نفیسی به برندگان اهدا کرده است.

 

طاهری به اختصاص یک اتاق از مسجد به کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای آسیب دیدگان از بیماری کرونا اشاره کرده و افزود: به ۳۰ نفر در این طرح آموزش شغل گوهر تراشی داده شده است.

 

وی افزود: با کمک خیرین در ایام شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۰۰ بسته معیشتی و بسته های گوشت متبرک قربانی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توسط اعضای کانون توزیع شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد با اشاره به اجرای طرح زنگ علوی با همکاری بنیاد علوی افزود: در این طرح ضمن شناسایی معلمان جهادی در سطح استان و حضور در مناطق محروم به دانش آموزانی که به علت نداشتن گوشی تلفن همراه و اینترنت از آموزش حضوری محروم مانده بودند، آموزش های حضوری و رایگان ارائه شد.

 

کد خبر 1131136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha