سازمان زیباسازی شهر تهران به عنوان سازمان برگزیده معرفی شد

مراسم اختتامیه "هشتمین جشنواره آموزش و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی" و" سیزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری" برگزار شد و سازمان زیباسازی شهر تهران براساس شاخص های تعریف شده در این جشنواره به عنوان سازمان برگزیده، انتخاب و معرفی شد.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، در این مراسم از برگزیدگان این دوره از جشنواره با اهدا لوح تقدیر و تندیس جشنواره تقدیرشد.


گفتنی است، در سال جاری بنا به مقتضیات، سه محور با عناوین "شهرها و مدیریت شهری در گام دوم انقلاب و سده جدید"، "بازگشایی شهرها در دوره پساکرونا" و "رصد تحولات شهرها و مدیریت شهری در پایان سده" به عنوان محورهای ویژه جشنواره تعیین شده بود. 


جشنواره امسال شامل 16 محور تخصصی در حوزه مدیریت شهری و روستایی با موضوعات؛ شهرسازی و معماری، خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی، سلامت شهری، مدیریت دانش و شهرهای یادگیرنده، مطالعات کاربردی و اجرایی، دیپلماسی شهری، حمل و نقل و ترافیک، برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، ایمنی و مدیریت بحران، مالی و اقتصادی، محیط زیست و انرژی، فنی و عمرانی، سیاست‌گذاری و آینده پژوهی شهری، نوآوری و هوشمندسازی شهری و مدیریت توسعه روستایی بود.
 

کد خبر 1131149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha