خیرین مدرسه ساز، چهار طرح آموزشی را به بهره برداری رساندند

مدیر مجمع خیرین مدرسه ساز شیروان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، خیرین مدرسه ساز شیروان چهار طرح آموزشی را به بهره برداری رساندند.

«محمد اسماعیل مقیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: این طرح ها شامل مدرسه سه کلاسه شهرک گلیان، مدرسه دو کلاسه شهر زیارت، خوابگاه ۴۸ نفره زیارت و یک کلاسه شهرک عشایری دوین می شود.

 

مدیر مجمع خیرین مدرسه ساز شیروان خاطرنشان کرد: در مجموع برای طرح های مزبور، ۶۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده که از این میزان مبلغ، ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال سهم خیرین و ۵۰ میلیارد ریال سهم دولت بوده  و با بهره برداری از آن ۱۵۰ دانش آموز روستایی از فضای آموزشی برخوردار شدند.

 

مقیمی اضافه کرد: طرح های مزبور با زیربنا ۹۷۰ مترمربع و چهار هزار مترمربع مساحت مورد بهره برداری قرار گرفت و اینک دانش آموزان در آن تحصیل می کنند.

 

وی تصریح کرد: تعهدات خیرین مدرسه ساز این شهرستان در سال جاری، ۶ پروژه با ۱۲ کلاس درس، زیر بنای هزار و ۶۱۵ متر مربع و ۳۰ میلیارد ریال اعتبار است.

 

 وی عنوان کرد: از ابتدای تاسیس این مجمع در شهرستان تاکنون ۵۸ فضای آموزشی توسط خیرین در سطح شهر و روستا به بهره برداری رسیده که ۷۲ خیر مشارکت داشته اند.

 

در حال حاضر، ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

کد خبر 1131200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha