راه ‌اندازی «بیت ‌الاحزان حضرت فاطمه (س)» سبک زندگی قرآنی و دینی را نهادینه می کند

قانعی گفت: راه ‌اندازی «بیت ‌الاحزان حضرت فاطمه زهرا (س)» با تمرکز بر فعالیت ‌های قرآنی و با پرورش پویش‌ گران قرآنی، موجب نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی و دینی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا قانعی»، امروز (دوشنبه 6 دی) در آئین گشایش موسسه فرهنگی و هنری «بیت ‌الاحزان حضرت فاطمه زهرا (س)» در کوهچنار گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، قرآن بزرگترین اثر هنری است و ترویج فرهنگ قرآن و عترت وظیفه تمامی ماست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: راه ‌اندازی «بیت ‌الاحزان حضرت فاطمه زهرا (س)» با تمرکز بر فعالیت ‌های قرآنی و با پرورش پویش‌ گران قرآنی، موجب نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی و دینی می شود.

حجت ‌الاسلام «حمیدرضا حدائق»، مدیر حوزه علمیه «منصوریه» شیراز نیز در این آئین عنوان کرد: انجام کارهای نیکو، حُسن است و اگر مردم پشت درهای بسته با مسئولانی بمانند آن مسئولان باید در مسئولیت خود تجدید نظر کنند.

حجت ‌الاسلام «سید محمدعلی شهیم»، امام جمعه کوهچنار نیز در این مراسم گفت: اگرچه حضرت زهرا (س) بقعه و بارگاهی ندارد اما مردم در مناطق مختلف این کشور به نام ایشان کارهای بزرگی مانند بیت الاحزان انجام می ‌دهند.

خاطر نشان می شود، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در نخستین سفر شهرستانی خود و سفر یک روزه به کوهچنار، ضمن حضور در  آئین گشایش موسسه فرهنگی و هنری «بیت ‌الاحزان حضرت فاطمه زهرا (س)» در کوهچنار از مجتمع فرهنگی و هنری خانه زنیان نیز بازدید کرد.

 

کد خبر 1131219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha