برنامه های هفته مقاومت بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان جیرفت اعلام شد

سمانه رابری گفت: برنامه های هفته مقاومت که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها برنامه ریزی شده، متنوع هستند که در سطح پایگاه های مقاومت بسیج خواهران اجرا می شوند.

«سمانه رابری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: برنامه های هفته مقاومت که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها برنامه ریزی شده، متنوع هستند که در سطح شهرستان اجرا می شوند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه جیرفت افزود: البته چند برنامه محوری و شاخص نیز در نظر گرفته شده که در این هفته با مشارکت پایگاه های مقاومت بسیج خواهران در محلات اجرا می شوند.

وی ابراز کرد: ویژه برنامه عمو قاسم که به منظور معرفی شخصیت شهید سلیمانی برای کودکان در نظر گرفته شده که با هماهنگی های صورت گرفته در سطح مهدهای قرآنی برگزار می‌شود.

رابری بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت سردار دلها، برگزاری جلسات سنتی ختم قرآن کریم به نیت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان و به ویژه شهید سلیمانی است که با مشارکت خانواده های معظم شهدا و عموم مردم برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه جیرفت ادامه داد: همچنین پویش نذر سردار دلها با هدف کمک به خانواده های نیازمند و ایتام در نظر گرفته شده و در راستای این پویش، مایحتاج ضروری آنها تهیه شده و در قالب بسته های معیشتی به نیابت از سردار سلیمانی تقدیم نیازمندان و ایتام می شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز با هدف حمایت از ایتام و سرپرستی آنها، اجرای طرح فرزند معنوی در دستور کار برنامه های هفته مقاومت قرار دارد.

رابری اضافه کرد: همچنین در آستانه ورود به ایام شهادت سردار سلیمانی پایگاه های مقاومت بسیج متناسب با این ایام فضا سازی می شوند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه جیرفت عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه محورهای دومین سالگرد شهید سلیمانی، تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی است و بر همین اساس به همت نیروهای بسیجی کلیپ و عکس نوشت هایی با محوریت ترویج مکتب شهید سلیمانی تولید شده و در فضای مجازی منتشر می شود.

وی ترویج مکتب حاج قاسم را یک ضرورت برشمرد و افزود: شهید سلیمانی عاشق شهادت و ولایت بود و خود را سرباز ولایت می دانست بنابراین زندگی خود را وقف خدا و خدمت به مردم کرد.

 رابری شهید سلیمانی را یک اسطوره بزرگ دانست و تاکید کرد: سردار دلها اسطوره مقاومت در برابر ظلم و ظالم، اسوه اخلاص و کار بی ‌منت برای خدا، سرمشق تلاش، ساده‌زیستی، شجاعت، مجاهدت و خدمتگزاری به مردم است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه جیرفت در خاتمه گفت: ما به عنوان بسیجی و پاسدار انقلاب باید ادامه دهنده و پیرو مکتب حاج قاسم سلیمانی باشیم و آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم تا بتوانیم به اهداف حاج قاسم برسیم.

کد خبر 1131232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha