لزوم استفاده از ظرفیت ائمه جماعات برای اقناع‌سازی جامعه

حسینی کاشانی با اشاره به نقش ائمه جماعات در مساجد گفت: این عزیزان ذی‌نفوذ بوده و می‌توانند تأثیرگذار باشند که باید از ظرفیت آن‌ها در گسترش امر واکسیناسیون استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سید موسی حسینی کاشانی» امروز (دوشنبه 6 دی) در جلسه شورای اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا با تأکید بر اهمیت آگاه‌سازی جامعه گفت: یکی از نکات مهم در این زمینه اقناع‌سازی عموم مردم است و باید همگان در این زمینه تلاش داشته باشیم.
 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بیان داشت: باید آسیب‌شناسی‌ها به‌صورت دقیق و نقطه‌ای انجام‌شده و مشخص شود که در چه فضاهایی نیازمند کار بیشتر اقناعی هستیم.
 

وی با اشاره به پایین بودن درصد تزریق واکسن در قم گفت: متأسفانه شرایط مطلوبی در این زمینه نداریم و باید رویه‌ای در سطح استان اتخاذ شود تا به‌صورت لکه‌ای واکسن‌ها تزریق شود.


حسینی کاشانی بابیان اینکه سویه جدید ویروس بانام امیکرون نیز به وجود آمده است گفت: باید اطلاعات دقیق در این خصوص در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد تا بتوانند آگاه‌سازی کامل داشته باشند.


وی گفت: باید گروه‌هایی که واکسن نزده‌اند شناسایی و برای آن گروه اطلاع‌رسانی و اقناع‌سازی صورت گیرد چراکه تزریق واکسن در چنین شرایطی امر بسیار مهمی است.


وی با اشاره به نقش ائمه جماعات در مساجد گفت: این عزیزان ذی‌نفوذ بوده و می‌توانند تأثیرگذار باشند که باید از ظرفیت آن‌ها در گسترش امر واکسیناسیون استفاده کرد.

کد خبر 1131273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha