تقویت کسب و کارهای نوین در آبادان نیازمند آموزش و فرهنگ سازی است

خانی تقویت کسب و کارهای نوین و اینترنتی در آبادان را نیازمند آموزش و فرهنگ سازی دانست و گفت: لازمه پیشرفت و پویایی بازار و اصناف آبادان آگاهی بیشتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «علی خانی» پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۶ دی) در نشست با اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف آبادان، خواستار ارائه گزارش مکتوب و مداوم از عملکرد این نهاد شد و اظهار کرد: غنای فرهنگی آبادان می تواند فرصتی برای ایجاد و توسعه این مهم در شهر اولین ها باشد.

 

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند تقویت کسب و کارهای نوین و اینترنتی در آبادان را نیازمند آموزش و فرهنگ سازی دانست و افزود: لازمه پیشرفت و پویایی بازار و اصناف آبادان آگاهی بیشتر است.

 

وی تصریح کرد: باید با دنیا همراه باشیم و با بسترسازی و ایجاد فضای مستعد به رونق نرم افزارها در این حوزه بازاریابی، کسب و کارهای آنلاین و ساماندهی هرچه بیشتر اصناف با آموزش در این مسیر دست یابیم.

 

خانی با بیان ایده راه اندازی سامانه ای در راستای ایجاد نظم و تشکیل بانک اطلاعاتی از اتحادیه ها و واحدهای صنفی مختلف اضافه کرد: مزیت این امر در این است که ضمن بررسی جامعه هدف و میزان مصرف کالاها می توان نظارت بر قیمت و توزیع اجناس را نیز افزایش داد.

 

وی ادامه داد: همچنین با راه اندازی این سامانه در اروند پس از افزایش ورود مجدد گردشگران خارجی به منطقه پیش بینی و کنترل بهتری بر بازار خواهیم داشت.

 

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند یاد آور شد: بازرسی از اتحادیه ها و اصناف را در دستور کار قرار می دهیم، چرا که هنر ما در پیشگیری از وقوع تخلف است و این مهم با همت و همکاری اعضای اتاق اصناف شهرستان محقق خواهد شد.

 

کد خبر 1131284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha