قرچک رنگ و بوی فاطمی و سردار دلها به خود گرفت

شهرستان قرچک با همت شهرداری رنگ و بوی فاطمی و سردار دلها به خود گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، محسن خرمی شریف شهردار قرچک گفت: به مناسبت دهه فاطمیه و سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بنرهایی با عنوان فاطمیه و سردار دلها  در معابر قرچک نصب شد.
 خرمی شریف ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: سازمان سیما و منظر و فضای سبز، روابط عمومی و واحد فرهنگی شهرداری به مناسبت دهه فاطمیه و سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اقدام به نصب بنر، پرچم های مشکی و سیاه‌پوش کردن میادین، بلوارها و ورودی‌های شهر کرده است.
وی افزود: با توجه به فرارسیدن این ایام مقدس شهادت حضرت زهرا(س) و سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مدیریت شهری با هدف گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت سردار دلها و در راستای برجسته سازی این ایام و ایجاد فضای معنوی مناسب برای عزاداری اقدام به نصب پارچه و ریسه ‌های مشکی، سیاه‌پوش کردن میادین و نصب بنر شهادت آن بانوی بزرگوار و سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سطح شهر نموده است.
شهردار قرچک گفت: این اقدامات فرهنگی در سطح شهر در جهت زنده نگه داشتن ایام فاطمیه(س) و سردار دلها صورت گرفته است و در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی در طول سال اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

کد خبر 1131416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha