توانمند سازی خانواده های نیازمند تنها به زمینه های اقتصادی منحصر نمی شود

امام جمعه شهرستان قدس گفت: توانمند سازی خانواده های نیازمند تنها به زمینه های اقتصادی منحصر نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران به همراه رییس کمیته امداد شهرستان با امام جمعه شهرستان قدس دیدار و در خصوص همکاری در قالب کانون فرهنگی مصلی نماز جمعه گفتگو کردند.
حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در این دیدار اظهار داشت: جامعه هدف شما که دچار فقر اقتصادی، میعشتی و فقر فکری و فرهنگی هستند، بنابراین می توان گفت اگر جامعه ای دچار فقر فرهنگی بشود دستخوش تحولات گوناگونی قرار می گیرد، از این رو باید به آن به عنوان یک امر مهم پرداخت.

وی افزود : دشمن امروز بر روی قشر مستضعف جامعه برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری نموده است و جبهه اسلام هم برای توانمندی بیشتر این قشر در راستای تمدن سازی و زمینه سازی ظهور بیش از پیش سرمایه گذاری می کند.

حجت الاسلام جوکار با تاکید بر لزوم کارآفرینی برای خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی ادامه داد: برای توانمندسازی خانواده ها زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) باید روحیه خودباوری و اعتماد به نفس افزایش یابد.

امام جمعه شهرستان قدس بیان کرد: در راستای تحقق اهداف فرهنگی و تربیتی خانواده ها به ویژه تقویت بینش اعتقادی و اخلاقی با برگزاری دوره های آموزش، امکان کشف استعدادها، نخبه پروری و ارتقای مهارت های فردی فراهم می شود.

کد خبر 1131426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha