تمثال مزین به نام شهدا مقابل منازل شهدای کرگانرود نصب شد

تمثال مزین به نام شهدا در مقابل منازل والدین شهدا بخش کرگانرود شهرستان تالش نصب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تالش، با حضور امام جمعه بخش کرگانرود، فرمانده حوزه مقاومت بسیج لیسار و خطبه‌سرا و مسئولین بخش، تمثال مزین به نام شهدا در مقابل منازل والدین شهدا بخش کرگانرود نصب شد.

 

حجت‌الاسلام«ابراهیم فلاح» در آیین نصب تمثال مبارک شهدا،اظهارکرد: این اقدام موجب زنده نگه داشتن نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با اشاره بر اهمیت موضوع زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست، افزود: این امر موجب شکوه انقلاب و نظام است پس باید در راستای تحقق منویات رهبری و ادای دینی که در برابر خون شهدا بر گردن ماست تلاش کنیم تا با شیوه‌های نو و خلاقانه راه شهدا و یاد آن بزرگواران و مکتب سرخ شهید و شهادت را در جامعه زنده نگه‌داریم.

 

«فرید آقاجانی» بخشدار کرگانرود نیز در آیین، گفت: نصب تابلو شهدا، کمترین کاری است که می‌توانیم برای جبران فداکاری این ایثارگران انجام دهیم.

 

گفتنی است، نخست این طرح با نصب ۴ تابلو از تمثال مطهر شهدای بخش انجام شد و فاز دوم نیز طی روزهای آتی تمثال مبارک شهدا در مقابل منازل والدین شهدا نصب می‌شود.

کد خبر 1131435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha