اهدای ۱۱۰ بسته معیشتی با عنوان احسان فاطمی در تبریز

قرارگاه جهادی جوانان حیدر کرار با مشارکت کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی به مناسبت ایام فاطمیه،۱۱۰ بسته معیشتی در قالب احسان فاطمی تهیه و در بین اقشار بی بضاعت منطقه توزیع کردند.

«رضا عهدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با تسلیت ایام عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) از اجرای مرحله دهم کمک های خیرخواهانه و خداپسندانه گروه جهادی و کانون با توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی همزمان با ایام فاطمیه خبر داد.

مسئول گروه جهادی جوانان حیدر کرار مسجد حضرت علی اصغر تبریز گفت: یکی از وظایف مهم افراد در جامعه اسلامی، دستگیری از نیازمندان و تهیدستان است. هر کس به اندازه امکانات و توانمندی خویش وظیفه دارد که خلاء های موجود در زندگانی افراد را جبران و کمبودهای آنان را پاسخگو باشد. همان‌گونه که خداوند نیازمند و فقیر را با فقر و نداری امتحان می‌کند، ثروتمندان را نیز این گونه می‌آزماید.

عهدی ضمن اشاره به تداوم رزمایش کمک مومنانه و در دهمین مرحله از اجرای این همدلی، افزود: همزمان با ایام فاطمیه توسط خیرین و گروه جهادی جوانان حیدرکرار با همکاری کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی  و در ادامه فعالیت های طرح «مسجد محور» و به منظور کمک به خانواده های عزیز آسیب دیدگان از بیماری کرونا، اقدام به تامین ۱۱۰ بسته معیشتی در قالب طرح «احسان فاطمی» با هزینه بالغ بر ۴۰ میلیون تومان کردند.

وی با بیان اینکه مواسات و همدلی،تجلی نوع دوستی و مهربانی ملت ایران است، ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا جهادگران پرتلاش گروه جهادی مسجد و کانون فرهنگی هنری با فعالیت های مختلف جهادی اقدام به مبارزه با این بیماری در زمینه های مختلف اعم از ضدعفونی،تهیه و توزیع بسته بهداشتی،معیشتی، غربالگری خانه به خانه و سایراقدامات گوناگون کردند و تا دهه اول ایام فاطمیه بیش از ۲۷۰۰ بسته معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع شده است.

عهدی تأکید کرد: غذا و بسته های معیشتی اهدایی با رعایت حفظ کرامت افراد،درب منازل توسط جوانان گروه جهادی به عزیزان تحویل داده می شود.

مسئول گروه جهادی جوانان حیدر کرار مسجد حضرت علی اصغر تبریز ضمن قدرانی و تشکر صمیمانه از آنان که با دل پرمحبت و دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را چون خویش دوست دارند،خاطرنشان کرد: در حال تهیه و آماده سازی برای اجرای مرحله یازدهم از کمک های همدلی با توزیع تعداد بیشتری از بسته های معیشتی دیگر در روزهای آینده هستیم.

کد خبر 1131446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha