اجرای ۷۵ برنامه فرهنگی به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی در زنجان

احمدخانی از برگزاری رویداد ملی تولید محتوای «قهرمان من» خبر داد و گفت: به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی ۷۵ برنامه در ۱۰ محور اصلی اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دو سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

 

محمدربیع احمدخانی با اشاره به اینکه در سطح استان به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی ۷۵ عنوان برنامه در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: این برنامه‌ها در ۱۰ محور اصلی برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه پنج مورد نمایشگاه مجازی در این ایام برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: چهار مورد محافل انس با قرآن و ۱۳ مورد مسابقات فرهنگی و هنری به این مناسبت برگزار می‌شود.

 

احمدخانی با بیان اینکه سه مورد شب شعر به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌شود، عنوان کرد: انتشار پوستر و فراخوان هشت مورد، شب‌های موسیقی به تعداد سه مورد و ۶ مورد جشنواره و سوگواره برگزار می‌شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه ۲۵ مورد حمایت از اجرای تئاتر، یک مورد کارگاه هنر‌های تجسمی و طراحی پوستر و هفت مورد نشست فرهنگی و هنری برگزار می‌شود، ادامه داد: این برنامه‌ها به همت اداره کل ارشاد و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

 

وی از برگزاری رویداد ملی تولید محتوای «قهرمان من» خبر داد و گفت: این رویداد با رویکرد معرفی مکتب حاج قاسم به کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

 

احمدخانی عنوان کرد: این رویداد با موضوعاتی، چون حاج قاسم، احترام به پدر و مادر، سردار دل‌ها، عشق به وطن، حاج قاسم و دفاع از حرم، یاران کوچک حاج قاسم، حاج قاسم و مردمی بودن، سردار دل‌ها و فرزندان شهدا و تبیین وصیت‌نامه شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه این رویداد در قالب‌های شبکه‌ی اجتماعی (استوری، کانال و صفحه)، کلیپ و نماهنگ، نقاشی، پوستر و اینفوگرافی، پادکست و قصه‌گویی دیجیتال، بازی و نرم‌افزار‌های تلفن همراه و انیمیشین، کمیک موشن و موشن‌گرافی برگزار می‌شود، گفت: علاقمندان به شرکت در رویداد قهرمان من می‌توانند آثار خود را تا دهم دی‌ماه به نشانی www.platzaar.ir ارسال کنند.

 

وی ادامه داد: این رویداد به همت مجامع تخصصی فعالان دیجیتال کودک و نوجوان و ناشران دیجیتال اسلامی و حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1131487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha