مردمی بودن نقطه قوت مسابقات قرآنی مدهامتان/ جنبه آموزشی مسابقات مدنظر باشد

شاهینی نقطه قوت مسابقات قرآنی مدهامتان را مردمی بودن آن بیان کرد و گفت: در این مسابقات از همه افراد در هر سنی و هر کیفیتی می توانستند شرکت کنند و یک جشنواره فوق العاده و خیلی خوبی است.

«جواد شاهینی» در حاشیه مرحله اول داوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سطح مسابقات قرآنی مدهامتان استان گلستان در رشته های ترتیل، اذان، قرائت و قرائت نماز نسبت به سال های قبل افت داشته است و هم استقبال کننده کمتری وجود داشته و هم سطح کیفی افت داشته است.

 

سرپرست تیم داوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان گلستان افزود: بحث کرونا باعث شده که خیلی اطلاع رسانی درستی انجام نشده باشد، یا فاصله گرفته باشند و علاقمندان انگیزه برای حضور نداشتند.

 

وی، نقطه قوت این مسابقات را مردمی بودن آن بیان کرد و گفت: در این مسابقات از همه افراد در هر سنی و هر کیفیتی می توانستند شرکت کنند و یک جشنواره فوق العاده و خیلی خوبی است.

 

شاهینی تاکید کرد: باید به این مسابقات نگاه جشنواره ای داشته باشیم و جنبه آموزشی آن هم مدنظر قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: اگر قرار باشد بر اساس فرم های داوری به صورت فنی اثرات داوری شود، اثرات، خیلی از اثرات و افراد مشخص است که کلاس تخصصی نرفته اند و براساس داشته ها و توانایی های شخصی شان اثر فرستاده اند.

 

سرپرست تیم داوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان گلستان گفت: اگر کلاس آموزش محور کنار این مسابقات برگزار می شد و جنبه آموزشی داشته باشد خیلی خوب است.

 

وی با بیان اینکه برای مسابقات تبلیغات- جوایز و جوایز - تبلیغات مهم است، افزود: باید از چند ماه قبل در مساجد تبلیغات این مسابقات انجام و پوستر نصب شود، در مساجد جهت دهی صورت گیرد و جوایز خوبی گذاشته شود تا افراد به خاطر جوایز تشویق شوند که تمرین کنند.

 

 

کد خبر 1131573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha