تقابل استکبار با اسلام با مذاکره و گفتگو قابل حل نیست

حجت الاسلام پرورش با بیان اینکه تقابل استکبار با اسلام با مذاکره و گفتگو قابل حل نیست، گفت: آرمان‌های لیبرالی غرب با آرمان‌های مردم سالاری دینی تضاد دارد و دشمن به دنبال استحاله فرهنگی نظام اسلامی است که باید این واقعیت را بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «حسن پرورش» امروز (۷ دی) در گردهمایی سیاسی فرماندهان و‌مسئولین یگان های آجا مستقر در استان خراسان جنوبی با گرامیدشت سالروز حماسه ۹ دی که با حضور ارزشی و بصیرت ملت ایران خلق شد، اظهار کرد: اگر حافظه تاریخی خود را تقویت نکنیم در تحلیل‌های سیاسی و اتفاقاتی که پیرامون ما در گذر زمان رخ می‌دهد دچار برداشت اشتباه خواهیم شد و فتنه‌هایی که در بستر زمان اتفاق می‌افتد و گرفتار آن می‌شویم براساس نبود قدرت تحلیل سیاسی است.

 

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش ایران با بیان اینکه تشخیص حق از باطل نیازمند ابزار بصیرت و مطالعه تاریخ است، گفت: برای اینکه فتنه ها را خنثی کنیم باید از تاریخ درس بگیریم چون اکثر گرفتاری جامعه به خاطر جهل در مقابل عقل است و دشمن روی این امر حساب باز کرده است.

 

وی با بیان اینکه فتنه های دشمنان هر روز رنگ عوض می کند، ادامه داد: فضای مجازی در دست دشمن است و توسط آنان از بیرون هدایت می شود به واسطه اینکه نتوانسته‌ایم سواد رسانه ای خود را افزایش دهیم در تمام حوزه ها تحلیل دشمن را می پذیریم اما خودمان قدرت تحلیل نداریم.

 

حجت الاسلام پرورش با اشاره به اینکه اگر واقعیت های موجود را بشناسیم و باور کنیم دیگر در دام فتنه ها نخواهیم افتاد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی اثرگذاری خاص خود را دارد و در حال حرکت شتابان و رو به جلو است و این واقعیتی است که به خاطر آن با جمهوری اسلامی ایران دشمنی می کنند.

 

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش ایران با تأکید بر اینکه دشمن همواره تاثیرگذاری و قدرت نرم انقلاب اسلامی در سطح دنیا را رصد می کند، گفت: باید واقعیت تقابل بین جبهه حق و باطل را قبول کنیم و ما حرف حقی را بیان کردیم که تا وقتی پای آن باشیم دشمنی ها بر علیه ما ادامه دارد.

 

وی افزود: امکان ندارد که استکبار دست از تقابل با اسلام بردارد چون این تقابل با مذاکره و گفتگو قابل حل نیست و کسانی که گفتند با کدخدا مذاکره کنیم تا مشکلات کشور حل شود در دشمن شناسی دچار مشکل بودند و بصیرت پایینی داشتند.

 

حجت الاسلام پرورش با بیان تفات ماهیت استکبار با اسلام، تصریح کرد: ایدئولوژی جمهوری اسلامی ایران ظلم ستیزی است در حالی که ماهیت آنان ظلم، غارت و استعمار است.

 

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش ایران با اشاره به اینکه دشمن با هر کسی که علیه منافع آنان باشد برخورد و حرکات خصمانه را شروع می کنند، افزود: جبهه استکبار با موجودیت انقلاب اسلامی مخالف و راهبرد آنان براندازی نظام اسلامی است و این واقعیت را باید بپذیریم چون از چنین دشمنی جزء فتنه و توطئه انتظار دیگری نباید داشت.

 

وی بیان اینکه متاسفانه برخی دشمن را در لباس دوست می بینند و هنوز قائل به این نیستند که امریکا با جمهوری اسلامی ایران دشمن است و حتی حل مشکل آب خوردن را هم به مذاکره گره زدند، گفت: امروز همین افراد اینقدر در دشمن شناسی ضعیف هستند که معتقدند که تقابل ما با امریکا استراتژیک است نه ماهیتی!

 

حجت الاسلام پرورش ادامه داد: دشمنی امریکا و رژیم صهیونیستی با ملت ایران واقعیت است و هر روز نیز فتنه های جدید از ترور فیزیکی تا ترویج ناهنجارهای فرهنگی را طراحی و اجرا می کنند.

 

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش ایران عنوان کرد: اگر برخی افراد دشمنی امریکا و رژیم صهیونیستی با ملت ایران را باور کنند دیگر در زمین آنان بازی نمی کنند و علی رغم تمام جنایت های این مستکبران با یک پیام تبریک نوروزی آنان غش نمی کنند.

 

وی با تأکید بر اینکه امروز زبان قدرت است که دشمن را وادار به عقب نشینی می کند، گفت: دیپلماسی بدون قدرت هیچ ارزشی ندارد اما متاسفانه برخی از روی بی‌بصیرتی گفتند که میدان غلبه بر دیپلماسی کرد.

 

حجت الاسلام پرورش با اشاره به اجرای موفقیت آمیز رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷ سپاه که در آن حمله به تاسیسات هسته ای اسرائیل طراحی شده بود و منجر به تغییر در موضع‌گیری رژیم صهیونیستی شد، عنوان کرد: امروز با همین میدان و قدرت نظامی ایران است که دشمن در بن‌بست راهبردی قرار گرفته است و نه می توانند میز مذاکره را ترک کنند و نه پرستیژشان اجازه می دهد که حرف ایران را تمکین کنند.

 

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش ایران با بیان اینکه اپوزیسیون خارج نشین و سکولارم‌های داخلی را باید به عنوان دشمن ایران قبول کنیم نه دوست، گفت: اگر این دشمنان را بشناسیم در تحلیل ها و موضع‌گیری ها درست رفتار خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه ولایت فقیه از ارکان و ضامن بقای نظام اسلامی است، افزود: آرمان های لیبرالی غرب با آرمان های مردم سالاری دینی تضاد دارد و دشمن به دنبال استحاله فرهنگی نظام اسلامی است که باید این واقعیت را بدانیم.

 

حجت الاسلام پرورش با اشاره به خطر استحاله فرهنگی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: عدالت طلبی و دفاع از مستضعفین، توزیع عادلانه ثروت و پر کردن شکاف طبقاتی از آرمان های انقلاب است اما نفوذی ها ارزش های انقلاب را به ارزش های لیبرالی تبدیل کردند و استحاله فرهنگی و فکری در حوزه سیاسی صورت گرفت.

 

وی با بیان اینکه دشمن از مکانیزم جنگ نرم و جنگ روایت‌ها برای استحاله نظام اسلامی ایران استفاده می کند، افزود: اگر بنا داریم انقلاب پابرجا بماند باید به ارکان مبقیه انقلاب که اسلام، رهبری و ولایت، مشارکت مردم و مبارزه با استکبار است، ایمان بیاوریم.

 

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش ایران عنوان کرد: حاکمیت دینی به دنبال زدودن فساد است اما دشمن برای اینکه رکن مشارکت مردم را از بین ببرند به دنبال جدایی حاکمیت و مردم هستند.

 

حجت الاسلام پرورش با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با روحیه استکباری امریکا مشکل دارد نه با ملت آنان، ادامه داد: باید قبول کنیم استکبار از همه ابزار قدرت خود بر علیه نظام اسلامی استفاده می کند و اگر از قدرت نظامی خود استفاده نکرده بخاطر واقعیت های موجود در میدان است.

 

وی به استفاده دشمن از جنگ نرم و فضای مجای برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: افزایش اعتماد به نفس و خودباروی، تقویت مجاهدت علمی، دشمن شناسی و عدم اعتماد به آنان، استقامت فکری و اقتصادی از راهکارهای مقابله با تهدیدات دشمن است.

 

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش ایران در پایان افزود: جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست و اگر استقامت داشته باشیم خداوند متعال هم ما را امداد خواهد کرد و باید در مقابل فتنه های دشمنان خود را به سلاح با عظمت بصیرت مجهز کنیم.

 

 

کد خبر 1131587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha