برگزاری دومین مرحله مسابقات کتابخوانی ویژه فعالان فرهنگی

حجت‌الاسلام کسایی از برگزاری دومین مرحله مسابقات کتابخوانی ویژه فعالان فرهنگی خوزستان با محوریت کتاب «به توان تشکیلات» خبر داد و گفت: همچین دوره مطالعاتی کتب شهید مطهری با حضور ۵۰ مسجد طرح امام محله برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام کسایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از برگزاری دومین مرحله مسابقات کتابخوانی ویژه فعالان فرهنگی استان خبر داد و اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات آشنایی فعالان فرهنگی با بیانات مقام معظم رهبری است.

 

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: این مسابقات با محوریت چهار عنوان کتاب و در چهار مرحله اجرا می‌شود که اولین مرحله آن با محوریت کتاب «دغدغه‌های فرهنگی» برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه در مرحله اول بیش از 130 نفر در این مسابقات شرکت کردند که در مجموع مبلغی بالغ بر 80 میلیون ریال به عنوان هدیه به 60 نفر از ایشان اهدا شد اضافه کرد: مرحله دوم این مسابقات با محوریت کتاب «به توان تشکیلات» از 15 لغایت 30 دی ماه برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام کسایی خاطر نشان کرد: دو دوره آینده این دوره از مسابقات با محوریت کتاب‌های «دکل» و «کار فرهنگی باید جریان ساز باشد» اجرا می‌شود.

 

وی همچنین از برگزاری دوره مطالعاتی کتب شهید مطهری با حضور 50 مسجد طرح امام محله در استان خوزستان و بیش از 300 نفر از کادر مساجد و فعالان فرهنگی خبر داد و ابراز کرد: این دوره با محوریت کتب شهید مطهری برگزار می‌شود که در مرحله اول 230 شرکت‌کننده، کتاب‌های «آزادی انسان»، «آزادگی بندگی» و «خدا در زندگی انسان» را می‌گذرانند.

 

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان اذعان کرد: در مرحله دوم نیز 70 شرکت‌کننده خواهیم داشت که این تعداد در سال گذشته مرحله اول را سپری کرده‌اند و در این مرحله چهار کتاب «سیره شناسی اهل بیت معصومین علیهم السلام» را مورد مطالعه قرار خواهند داد.

 

وی یاد آور شد: در پایان توسط اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، گواهی حضور در دوره برای کلیه شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.

 

کد خبر 1131616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha