ایجاد امنیت و رفاه دغدغه سپاه/ نباید به سر و صداهای دشمن توجه کنیم

سردار شریف با بیان اینکه دنیای امروز دنیای موازنه قدرت است گفت: دغدغه های سپاه پاسداران ایجاد امنیت، رفاه و آسایش است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، سردار « رمضان شریف » در یادواره هزار و ۲۶۹ شهید گرانقدر تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه پاسداران و شهدای محور مقاومت که همزمان با ایام فاطمیه امروز (سه شنبه، ۷ دی) در تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان برگزار شد، گفت: خدا را شاکر هستیم که در دوره ای که کشور ما توسط فقیهانی عالیقدر و اسلام شناسانی حکیم و رهبرانی الهی اداره می شود.
 
سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با اشاره به  اینکه یادواره شهدا  به ویژه یادواره شهدای تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان که استان مومن و ولایت مدار گیلان با این نام شناخته می شود، افزود:  این تیپ با بیش از هزار و ۳۰۰ شهید در دوران مقدس و برقراری امنیت و دفاع از حرمین اهل بیت(ع) حضور داشت و نقطه قوت تیپ این است که اکثر پرسنل آن در جریان دفاع از حرم شرکت داشتند و خوش درخشیدند.
 
شریف با اشاره به ایام فاطمیه و اینکه همه رزمندگان و شهدا بزرگترین آرزویشان ذکر نام مبارک فاطمه زهرا بوده و هست، تصریح کرد: علمدار آنها سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی است که ارادت به فاطمه زهرا(س) او مثال زدنی است‌.
 
وی بزرگترین نماد ملت ایران را پیروی از اهل بیت(ع) عنوان و اذعان کرد: در یادواره شهدا آنچه که بر کشور گذشته و نقش شهدا در این راه صعب العبور و به تبع آن از استقلال و عزت ملت گفته می شود و رهبری فرمودند:" روایت ها باید  دقیق،  صحیح و  متقن از رخدادهای انقلاب و آنچه بر کشور رفته بیان شود".
 
شریف ادامه داد: یکی از روایت ها موضوع دفاع مقدس و نقش شهدا در این دوران است اگر رخدادی خوب بیان نشود به سرعت توسط دستگاه تبلیغاتی دشمن با بهره گیری از تکنیک های هدایت افکار عمومی آن را به ضد خود تبدیل می کنند.
 
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شکل کار دشمن این است که رخداد بزرگ انقلاب اسلامی را به ضد خود تبدیل کند، تصریح کرد: در دوره ای که  ۱۳۰هزار مستشار آمریکایی بر تمام شئونات کشور حاکم بودند و ثروت کشور در اختیار آمریکایی ها بود امام راحل به پشتوانه اسلام و به برکت شجاعت،  مقاومت و ایستادگی ملت این کشور را از حلقوم آمریکایی ها بیرون کشید و به صاحبان اصلی آن( مردم) سپرد و آمریکایی ها تلاش می کنند از در که بیرون رفتند از پنجره وارد شود و این کار دشمن است.
 
شریف با اشاره به وضعیت روستاها قبل از دوران انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی علی رغم توطئه های رنگارنگ دشمن توانسته خدماتی به مردم ارائه کند که در نوع خود بی سابقه است و ۹۶ درصد مردم از نعمت گاز و ۹۹ درصد از نعمت برق برخوردارند و تمام اقدامات پزشکی، درمانی و توریست درمانی در کشور در جریان است.
 
وی با تاکید بر اینکه دشمن از همین روزنه ها برای ایجاد ناامیدی و یاس در جامعه استفاده می کند، خاطرنشان کرد: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی و دشمنان انقلاب اسلامی موجب شده که دشمن  قادر به کوچک ترین حرکت نظامی علیه مردم نباشد و به برکت خون شهیدان دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم آنچنان پتانسیل قدرتمندی برای مقابله با صهیونیست ها شکل گرفته که صهوینیست ها از ترس خود فریاد می کنند‌.
 

شریف با اشاره به تئوری هزار ضربه چاقو صهیونیستی ها، گفت: این تئوری‌ یعنی اینکه در مقابل توان نظامی جمهوری اسلامی زانو زده اند، امروز کشور ما به مرحله ای رسیده که صهیونیستی ها به طرح هزار ضربه چاقو رسیدند و وضعیت صیونیست ها نسبت به ۸۰ سالی که این سرزمین را اشغال کرده در پایین ترین شرایط امنیتی قرار دارد.

 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این پیامد خون شهیدان و  دستاورد مقاومت و ایستادگی مردم ماست و نباید به سر و صداهای دشمن توجه کنیم، تصریح کرد:  دشمن تلاش می کند نداشته ها را برجسته سازی کند در حالیکه میزان موفقیت ها و تشریح شرایط امروز کشور در مقایسه با اول انقلاب و تشریح وضعیت دشمنان  نشان دهنده معادله فاصله داری است.

 

وی با تاکید بر زیرساخت های جمهوری اسلامی و تربیت کادر نیروی جمهوری اسلامی در  مقایسه با دوران اول انقلاب، اظهار کرد: دشمن تلاش می کند که بگوید وضعیت بحرانی است و این به خاطر نادیده گرفتن سرمایه هاست در حالی که هیچ مشکلی نیست که قابل حل نباشد و در گام دوم انقلاب با تکیه بر زیرساخت های ۴۰ سال گذشته صحنه بروز استعدادهای ویژه ملت خواهد بود.

 

شریف دنیا را دنیای موازنه قدرت عنوان و خاطرنشان کرد: کسی که قدرت نداشته باشد نمی تواند امنیت ملت و کشور خود را تامین کند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسدار انقلاب بزرگ این ملت آسایش، آرامش و امنیت آن است.

 

وی اضافه کرد: سپاه به لطف اتصال دائمی به ولایت و اجرایی کردن تدابیر ولایت بدون توجه به جریانات سیاسی کاری درصدد قدرتمند کردن ایران اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه دنیای امروز دنیای قدرت است و کسی که قدرت نداشته باشد نمی تواند منافع کشور خود را تامین کند، اذعان کرد: امروز که در اوج قدرت هستیم، مغرور نمی شویم اما بیان واقعیت ها یک ضرورت است و نقطه اتکا همه نیروی های مسلح توده مردم هستند.

 

وی همه دغدغه فرماندهان سپاه در کشور را رفاه، آسایش و امنیت مردم دانست و اذعان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میدان دار است و مشکلات بزرگ را حل می کند و شرایط ما شرایط بهتری خواهد بود و آینده روشن در انتظار است. در ۴۳ سال گذشته تجربه های زیادی کسب کردیم.

 


وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن آخر خط است و داد و فریاد رسانه ای آنان با ابتکارات مدیران ما در رفع مشکلات معیشتی مردم رنگ می بازد و سپاه پاسداران با نگاه دقیق مسائل نظامی را پیگیر می کند.

 
کد خبر 1131647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha