خون شهدا ضامن اقتدار و زمینه ساز وحدت آفرینی است

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: خون شهدا ضامن اقتدار و زمینه ساز وحدت آفرینی است و یادواره شهدای شهدا هم باید در راستای افزایش اتحاد و وحدت برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» امروز(7 دی) در دیدار با اعضای ستاد یادواره شهدای روستای گلبستان نکا اظهار کرد: شهدا برای نجات دین و مملکت ما در این راه گام نهادند و مهمترین وظیفه ما ادامه راه شهدایی است که از جان و مال و خانواده گذشتند تا ما در آرامش و آسایش باشیم و مملکت تسلیم دشمن نشود.

 

امام جمعه نکا افزود: حرکت به سمت اهداف شهدا کار بسیار عالی و ارزمنشد است که باید در جامعه تقویت شود و بدانیم که شهدا سر و جان دادند تا عزت و آبرو برای ما شوند و باید این عزت و استقلال حفظ شود.

 

وی خاطر نشان کرد: حفظ وحدت و حفظ خون شهدا واجب است و باید ضمن حفظ حرمت ها با حفظ اتحاد و وحدت و انسجام از اختلاف افکنی دشمن جلوگیری کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: خون شهدا ضامن اقتدار و زمینه ساز وحدت آفرینی است و یادواره شهدای شهدا هم باید در راستای افزایش اتحاد و وحدت برگزار شود.

 

امام جمعه نکا با تاکید بر استفاده از توان جوانان و نوجوانان در مساجد و یادواره شهدا افزود: نباید بکارگیری جوانان در برنامه های فرهنگی و ارزشی فراموش نشود و لذا باید از نسل جدید در برنامه ها دعوت و آنان را بکارگیری کنید.

 

وی یادآور شد: در شرایط قرار داریم که ویروس کرونا همچنان دامن گیر جامعه است و رعایت پروتکل های بهداشتی امری مهم و الزامی است که باید رعایت شود و برای برگزاری یادواره شهدا هم در این بخش با همکاری شبکه بهداشت و درمان برای زمان برگزاری یادواره برنامه ریزی شود.

کد خبر 1131649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha