مراسم ها یوم الله نهم دی ماه در سراسر استان سمنان برگزار می شود

حجت‌الاسلام قندهاری از برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی‌ماه در استان سمنان خبر داد و گفت: این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام «غلامرضا قندهاری» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان؛ با اشاره به اینکه مردم در روز نهم دی ماه فتنه گران را سر جایشان نشاندند، گفت: مردم در این روز به همه بد خواهان نظام فهماندند که با بصیرت ایستاده اند و اجازه نمی دهند کسی به مملکتشان آسیب برساند و با تمام وجود از نظام الهی دفاع خواهند کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه همه نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی با حضور میلیونی مردم  خنثی شد ادامه داد: مردم کشورمان به دشمنان ثابت کردند که در حمایت از آرمان‌های انقلاب با همه توان در میدان حضور خواهند داشت.

 

وی حماسه نهم دی را نشان دهنده اوج بصیرت و ولایت مداری ملت ایران دانست و افزود: ملت ایران با حضور آگاهی بخش خود در نه دی سال ۸۸ پایه های نظام اسلامی را مستحکم تر کردند.

 

حجت‌الاسلام قندهاری از تهیه وتدارک ویژه برنامه‌های خاصی به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی در سراسر استان سمنان خبردادو گفت:  اجتماع یوم الله نهم دی ماه (روز میثاق امت با ولایت) در مرکز سمنان ساعت ۱۰ صبح روز نهم دی ماه در میدان شهید مطهری شهرستان سمنان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن دعوت ازعموم مردم انقلابی و ولایت مدار استان برای حضور دراین برنامه گفت: حضور پرشور همراه با بصیرت و ولایتمداری در صحنه‌های مختلف انقلاب، تضمین کننده پیروزی جبهه حق و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و نیز حمایت و تبعیت از رهبری و راه برون رفت از مشکلات است که بایستی مورد توجه همگان قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: مردم ولایتمدار، بصیر و شهیدپرور استان سمنان در ویژه برنامه‌هایی که به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی‌ماه برگزار می‌شود، حضوری پرشور همچون همیشه داشته باشند تا دشمنان این انقلاب و نظام بدانند که ملت ایران هرگز دست از پشتیبانی از نظام و ولایت برنخواهند داشت.

کد خبر 1131727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha