پیکر مطهر شهید گمنام در شهرستان اصلاندوز تشییع و به خاک سپرده می‌شود

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل از تشییع و به خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان اصلاندوز خبر داد.

«علی واحد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پیکر مطهر شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان اصلاندوز تشییع و به خاک سپرده می شود.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: پیکر این شهید گمنام روز سه شنبه هفته آینده وارد فرودگاه اردبیل خواهد شد و پس از استقبال رسمی طی برنامه های مختلف در شهرهای منتهی به شهرستان اصلاندوز مراسم های مختلف برپا می شود.

 

این مقام مسئول ضمن دعوت از عموم مردم برای استقبال از پیکر این شهید گمنام، اذعان داشت: قبل از عزیمت پیکر این شهید گمنام مراسم وداع با شهید در شهر اردبیل نیز برگزار خواهد شد.

 

واحد خاطر نشان کرد: پیکر شهید گمنام در شهر اصلاندوز تشییع و در مرکز آموزشی شهید مدنی مرزبانی اصلاندوز به خاک سپرده خواهد شد.

 

وی ادامه داد: مردم استان اردبیل همیشه در استقبال از پیکر شهدا سنگ تمام گذاشته و با حضور پرشور خود با آرمان های شهدا و انقلاب تجدید پیمان می بندند.

 

واحد عنوان کرد: بزودی برنامه های تشییع و استقبال از پیکر این شهید گمنام برای حضور عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان افزود: این افتخار بزرگی است که همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان شهید گمنام در استان هستیم و عطر ایثار و شهادت دوباره در سراسر استان خواهد پیچید.

 

کد خبر 1131730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha