لزوم خدمت رسانی آسان تر به ایثارگران

پاکدل، گفت: ارائه خدمات غیرحضوری و تسهیل در ارائه این خدمات به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه،  محمود پاکدل در دومین رویداد ملی استارت آپ های سرآمدان شاهد و ایثارگر که امروز (هفتم دی) به میزبانی کرمانشاه بصورت وبینار برگزار شد، گفت: امروز جامعه نخبگان و سرآمدان باید تحقیقات، و کسب و کارهای خود را مطابق با نیازهای مردم پیش ببرند.

 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: دومین رویداد ملی استارت آپ های سرآمدان شاهد و ایثارگر با مدیریت مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر به منظور  دست یابی جامعه به توسعه ی پایدار با تکیه برجنبه های مختلف مدیریت دانش نخبگان، تخصص استارت آپ ها و پتانسیل تشکل های شاهد و ایثارگر اعم از حمایت و هدایت جامعه هدف به منظور تعمیق مشارکت اجتماعی و فرهنگی، خاصه ترویج و توسعه فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه برگزار شد.

 

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از سالمندان شاهد و ایثارگر توانایی و قدرت حضور در بسیاری از اماکن عمومی و ورزشی را ندارند، و یکی از دغدغه های امروز ما فراهم ساختن و توسعه روش های ارائه خدمات در منزل به آنها است 

 

پاکدل تصریح کرد:۸۰ درصد خدمات مجموعه بنیاد شهید در معاونت امور اجتماعی انجام می شود و بیش از معاونت های دیگر نیاز به حمایت جامعه نخبگان برای تسهیل در خدمت‌رسانی داریم.

 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار  کرد: خانواده ایثارگران برای  اخذ وام های مسکن شاهد و ایثارگرباید تمامی مراحل ثبت نامرا بصورت الکترونیکی انجام دهند وقت زیادی از ایثارگران تلف شود که با استفاده از غیرحضوری کردن خدمات از اتلاف وقت جلوگیری کنیم.

 

*مرحله کشوری رویداد استارت آپ ها اواخر بهمن یا اوایل اسفند در تهران برگزار خواهد شد

 

درادامه شایسته گفت:  دومین رویداد ملی استارت آپ های شاهد و ایثارگر استانهای غربی کشور با حضور ۵ استان مرکزی، همدان، لرستان ،خوزستان و ایلام در کرمانشاه بعنوان استان معین حضور یافتند.

 

دبیردومین رویداد ملی استارت آپ های شاهد و ایثارگر استانهای غربی کشور  افزود: ۳۷۰تیم برای شرکت در این استارتاپ ثبت نام کردند که ۵۹ طرح به مرحله داوری راه یافتند و در نهایت پس از انجام داوری‌ها هشت طرح با هم به رقابت پرداختند که چهار تیم از برگزیدگان به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

.

 وی تصریح کرد: در همین رویداد ما از هر استان معین در چهار تا سطح فناوری هر کدام دوتا تیم دعوت وبه رقابت می پردازند و در پایان مقام های اول و دوم مشخص و در همین رویداد جوایز به برندگان اهدا می شود.

 

 

 

کد خبر 1131792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha