جمع آوری ۲۵۰ میلیون تومان کمک خیرین زنجانی در گلریزان کنگره ۶۰

همزمان با برگزاری همایش و گلریزان ۶۰ با حضور استاندار و جمعی از مسئولان زنجانی، ۲۵۰ میلیون تومان از سوی خیرین جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان در گلریزان کنگره ۶۰ (جمعیت احیای انسانی) با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات کنگره تاکید کرد و گفت: برای ساخت ساختمان این کنگره زمینی در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

 

محسن افشارچی با اشاره به اینکه خیران نیز با کمک های نقدی و غیرنقدی خود با این کنگره همراهی می کنند.

 

وی بر ضرورت کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه تاکید کرد و گفت: برای حرکت در این مسیر نیازمند همراهی و کمک همه هستیم.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه حمایت از بهبودیافتگان از دام اعتیاد مهمترین موضوع در پیشگیری از بازگشت دوباره به مصرف مواد مخدر است، گفت: شناسایی و معرفی این افراد به مراکز درمان نخستین گان در حمایت اجتماعی از این افراد است.

 

فاطمه رضایی خاطرنشان کرد: بهبودیافتگان از این مراکز نیازمند پیگیری حرفه آموزی و ارجاع به اشتغال آنها از طریق کارخانه ها و واحد های تولیدی هستند که در حد توان برایشان انجام می دهیم.

 

وی کمک به گروه های همتا برای تامین مکان برگزاری جلسات آنها با هدف ماندگاری در پاکی و قطع زنجیره گسترش اعتیاد را از جمله مهمترین اقدامات عنوان کرد و اظهار داشت: از طریق تامین مکان‌های برگزاری جلسات و اقدامات آنها، برای کنگره ۶۰ و گروه های دیگر فعال در حوزه ترک اعتیاد، اقداماتی را انجام داده ایم که همایش و گلریزان کنگره ۶۰ ، نمونه بارزی از این جلسات است.

 

رضایی با بیان اینکه کنگره ۶۰ در زنجان، هیدج و قیدار فعال است، گفت: شعبه هیدج و قیدار از نظر مکانی مشکلی ندارند، مکان و ساختمان شعبه زنجان هم با برگزاری این گلریزان و قول مساعدت استاندار، حل می‌شود.

 

این مسئول ادامه داد: همواره تلاش می کنیم  تا بتوانیم از ساختمان های اداری و فضاهای آنها، استفاده کنیم تا جلسات به صورت مستمر برگزار و اثرپذیری آن مشاهده شود.

 

کد خبر 1131891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha