حماسه ۹ دی نماد دفاع مردم از ارزش های دینی و انقلابی بود

حجت الاسلام رمضانی گفت: قیام ۹ دی نشان داد ملت ما پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و در واقع حماسه ۹ دی نماد دفاع مردم از ارزش های دینی و انقلابی بود.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در آستانه سالروز حماسه 9 دی قرار داریم، حماسه ای که در تاریخ کشور ماندگار شد و باردیگر فتنه های دشمنان را نقش برآب کرد و یأس و ناامیدی را در بین آنها دوچندان کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.»

 

وی عنوان کرد: قیام مردم در 9 دی در دفاع از این انقلاب، ولایت و ارزش های اسلامی، بصیرت ملت ایران را به رخ جهانیان کشید و نشان داد ملت ما پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و در واقع حماسه 9 دی نماد دفاع مردم از ارزش های دینی و انقلابی بود.

 

حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این انقلاب و نظام همواره با توطئه ها و فتنه های مختلف سعی کردند که به این نظام ضربه بزنند و در سال 88 هم دشمنان با فتنه بزرگی که به راه انداختند، قصد ایجاد تفرقه و ضربه به نظام را داشتند ولی ملت ایران باردیگر با بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه به میدان آمد و با حضور حماسی خود آتش فتنه دشمن را خاموش کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز هم باید هوشیار بوده و توجه داشته باشیم که فتنه های دشمنان تمامی ندارد و آنها از هر راهی برای ضربه به این نظام استفاده می کنند و یادآوری حماسه 9 دی سبب می شود تا این بصیرت و هوشیاری دوچندان شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در پایان با اشاره به نقش کانون های مساجد در تبیین حماسه 9 دی یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان مجموعه ای که با قشر جوان و نوجوان در ارتباط است، باید با تبیین این حماسه بزرگ و به یادماندنی در جهت افزایش بصیرت نوجوانان قدم بردارد، البته کانون های مساجد با اجرای برنامه های مختلف به ویژه در ایام گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی در این مسیر حرکت می کنند.

 

کد خبر 1131924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha