مراسم محوری یوم الله ۹ دی در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار می شود

مراسم محوری یوم الله ۹ دی با عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» با حضور حجت الاسلام «تسخیری» در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار می شود.

حجت الاسلام «محمد سلطانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، از برگزاری مراسم محوری یوم الله 9 دی با عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در بجنورد، مرکز خراسان شمالی خبر داد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: این مراسم روز پنج‌شنبه 9 دی ماه سال جاری ساعت 9 و 30 دقیقه در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان بجنورد برگزار می شود.

 

وی اظهارکرد: حجت الاسلام والمسلمین تسخیری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه به عنوان سخنران محوری در این مراسم حضور خواهد یافت.

 

حجت الاسلام سلطانی با بیان اینکه از ابتدای شکل گیری حماسه نهم دی این خود مردم بودند که امور را همواره مدیریت و در بزنگاه های حساس احساس وظیفه کرده و در میدان حاضر بوده اند، یکی از بارزترین صفات مومن را ایستادگی در برابر ظلم و استکبار دانست.

 

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه در فتنه ۸۸ عده زیادی به نابودی نظام چشم بسته بودند، گفت: باید گرامیداشت روز بصیرت باشکوه برگزار شود زیرا ۹ دی سال ۸۸ مردم نقشه دشمنان را از بین بردند.

کد خبر 1131978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha