بیش از ۶ هزار فرصت شغلی برای نیازمندان استان اجرایی می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از برنامه ریزی برای خودکفایی ۲ هزار خانواده مددجوی ایلامی طی سال جاری خبر داد و گفت: بیش از ۶ هزار فرصت شغلی برای نیازمندان استان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،«رضا طاهری» ظهر امروز(۸ دی) در دیدار با امام جمعه سیروان، اظهار کرد: ترویج انفاق و نیکوکاری و فرهنگ خیر و احسان یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد ایلام است.

 

وی  با بیان اینکه استان ایلام در زمینه نوع دوستی و کمک به نیازمندان و هم نوعان از استان‌های شاخص کشور است، گفت: در زمینه اشتغال امسال بیش از ۶ هزار فرصت شغلی برای نیازمندان استان اجرایی می‌شود و تاکنون ۷۰ درصد این پروژه‌ها محقق شده‌اند.

 

طاهری افزود: توانمندسازی یکی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد این استان بوده و امسال بیش از ۲ هزار خانواده مددجو به خوداتکایی می رسند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ابراز کرد: توانمندسازی فرهنگی خانواده‌ها یکی دیگر از رویکردهای امداد بوده و از این طریق خانواده‌ها در زمینه‌های تحصیلی، اعتقادی و فرهنگی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

 

وی گفت: شرایط سخت اقتصادی امروز ایجاب می‌کند که دستگاه‌های دیگر در زمینه محرومیت زدایی در کنار کمیته امداد باشند و این نهاد را همراهی کنند.

 

طاهری یادآور شد: افزایش چشمه های فقر در جامعه خصوصا در شرایط سخت اقتصادی و کرونا باعث فشار بیشتری بر روی کمیته امداد شده است.
 

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسکن یکی از نیازهای ضروری خانواده ها است مشکل زمین یکی از موانع پیش روی کمیته امداد بوده که انتظار داریم فرماندار محترم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد.

کد خبر 1132104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha