برگزاری پویش مجازی کودکان و نوجوانان« من سلیمانی ام»در سرپل ذهاب

اکبری ، گفت: بمناسبت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی کتابخانه های عمومی شهرستاناقدام به برگزاری پویش مجازی کودکان و نوجوانان« من سلیمانی ام» در سطح شهرستان کرده است.

معصومه اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت :کتابخانه های عمومی شهرستان سرپل ذهاب در نظر دارد بمناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی برنامه های با هدف یادآوری ایثارگری و مقاومت های این شخصیت بزرگوار و معرفی الگوی مهم برای جوانان برگزار کند.

 

مدیریت کتابخانه عمومی سرپل ذهاب افزود:حاج قاسم امروز نه تنها یک الگو برای جوانان ایران بلکه الگویی بی‌بدیل برای جوانان دنیا شده است،دلیل اصلی علاقه مردم به حاج قاسم سلیمانی، اراده خداوند بود. 

 

وی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی سردار حامل نشان ذولفقار ولایت را تقدیم راهی کرد که با خون هزاران جوان امت آبیاری شده بود تا با بخشش سردار راه هزاران سلیمانی دیگر در مقابله با استکبار جهانی هموارتر و پایه های انقلاب اسلامی و سپاه قدس نیز مستحکم‌تر شود.

 

اکبری با اشاره به برنامه های دومین سالگرد شهادت سردار دلها  تصریح کرد:برنامه یادبود نمایش عکس و پوستر و همایش یک روزه خوشنویسی، مسابقه نقاشی و دلنوشته، محفل شعر آئینی گرامیداشت سردار دلها،مسابقه کتابخوانی از کتاب های مختص شهید سلیمانی، پویش مجازی کودکان و نوجوانان (با موضوع من سلیمانی ام)، تهیه و اهدای کتاب (من قاسم سلیمانی هستم) به کودکان و معرفی در محلات، بازنمایی کتاب و نشست های معرفتی از مهمترین برنامه ها در شهرستان است.

 

مدیریت کتابخانه عمومی سرپل ذهاب اظهار کرد:شهید سلیمانی یک نمونه بارز از تربیت یافتگان مکتب حسینی است و حتی خون پاک این شهید بزرگوار نیز آثار و برکات بسیاری برای جبهه مقاومت دارد .

 

 

کد خبر 1132176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha