بصیرت و بیعت همه جانبه با ولایت، دشمن را مأیوس می کند

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه امروز بشریت در گرداب بی‌بصیرتی سردمداران ضالین و مغضوب خودشان گرفتار هستند و مسیر را نمی‌شناسند، گفت: با بیعت همه جانبه و گوش به فرمان رهبری بودن الگو می شویم و دشمن هیچ کاری نمی تواند انجام دهد و مأیوس می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «مهدی رحیم آبادی» امروز (۹ دی) در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که با حضور وزیر اطلاعات در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال توسط پیامبر(ص) دو گوهر گرانبهای قرآن و اهل بیت(ع) را برای ما قرار داد تا به آنها متمسک شویم و پیامبر می‌دانست که قدر این دو گوهر گرانبها دانسته نخواهد شد.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه پیدا کردن مسیر تشکیل حکومت اسلامی و رشد و کمال دین در طول تاریخ به خاطر جهل بسیار کم اتفاق افتاده است، گفت: برنامه خداوند رساندن انسان ها به اوج قله کمال و سعادت است اما باید خداخواه باشید و شناخت مسیر و ماندن در آن بسیار مهم است که عزت و آرامش را به دنبال دارد و عده ای این مسیر را رفتند.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اهمیت بصیرت برای شناخت مسیر خداوند، ادامه داد: برای رسیدن به اوج قله در این مسیر یک حرکت عمومی لازم است اما کافی نیست و گروهی به عنوان طلایه دار و انسان های بصیر و مخلص باید این پرچم را به دست بگیرند و این همان گروهی هستند که ائمه اطهار(ع) در فقدان آنان گریستند.

 

وی با اشاره به آیه ۶۴ سوره انفال که خداوند فرمود:«يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ حَسْبُكَ اللَّهُ وَمَنِ اتَّبَعَكَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ؛ای رسول، خدا تو را کفایت است و مؤمنانی که پیروان تواند»، بیان کرد: حماسه ۹ دی حرکت توفنده و خروشانی از ملت ایران اسلامی بود که بسیار لازم و مهم بود اما کافی نیست و بعد از ۹ دی بارها جریانات فتنه‌گر و فتنه‌جو را دیده ایم که این عقب ماندگی‌های انقلاب اسلامی همه در گرو آنهاست.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی بر تابعیت و اطلاعت از ولی امر تأکید کرد و افزود: جریان بصیرت معنایش تنها حرکت‌های شورانگیز نیست بلکه در تمام اقدامات فردی و اجتماعی و در تمام دغدغه های ولی امر لازم است که با بصیرت دغدغه ها را بشناسیم و دنبال کنیم و عقب ماندگی‌ها و شکست ها از ضعف این قضیه بوده است و موفقیت و پیروزی ها در گروه تبعیت از ولی امر و بصیرت بوده است.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امروز بشریت در گرداب بی‌بصیرتی سردمداران ضالین و مغضوب خودشان گرفتار هستند و مسیر را نمی‌شناسند، تصریح کرد: باید تمام جهان را درنوردیم و اگر در این مسیر ادامه دادیم نعماتی که خداوند نصیب ما می‌کند رضایت از بندگان، آرامش قلبی و پیروزی سریع است.

 

وی با تأکید بر اهمیت بیعت اعتقادی، عاطفی و عملی با ولی امر، افزود: مرگ بر امریکا گفتن و گرامیداشت ۹ دی لازم است اما باید در تمام مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بیعت با ولی امر لازم است.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی به آرامش قلبی حضرت زینب(س) و شهید حاج قاسم سلیمانی به خاطر بیعت و تبعیت از ولایت اشاره کرد و ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران با حمله موشکی به پایگاه نظامیان امریکا در عین الاسد سیلی محکم به تبهکاران ظالم می زند و حتی نفس نمی توانند بکشند و امروز کاسه های آنان از همه جای دنیا دارد چپه می شود.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه مشکل اصلی مردم را مشکلات اقتصادی دانست و تصریح کرد: بی تردید علت این مشکل به خاطر وجود مسئولانی بی اعتقاد بود که با بی‌بصیرتی خودمان آنها را بر خود مسلط کرده بودیم و باید از این توبه کنیم.

 

وی به غده سرطانی نفوذ اشاره کرد و گفت: هنوز رگ‌های باقی مانده از غده سرطانی نفوذ جامعه را اذیت می کند و دولت برای پاک کردن این رگ‌های نفوذ بسیار دغدغه دارد و صبر انقلابی و بصیرت ملت را می‌خواهد.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه مسئولان به دنبال حق و حقوق مردم هستند اما مبادا عده ای اینها را وسیله ای برای سوء استفاده قرار دهند، افزود: اگر در همه ابعاد با ولی امر بیعت داشته باشیم دشمن هیچ کاری نمی تواند انجام دهد و مأیوس می شود.

 

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: امروز دشمن نمی تواند نگاه چپ در عرصه نظامی به ایران داشته باشد چون حاج قاسم‌ها تابع ولایت هستند.

 

وی در پاین تأکید کرد: با بیعت همه جانبه و گوش به فرمان رهبری بودن الگو می شویم و امیدواریم بار سنگین «حَسْبُكَ اللَّهُ وَمَنِ اتَّبَعَكَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ» را که بر روی دوش ملت ایران قرار دادند با عنایت خداوند استمرار و ادامه مسیر دهیم.

 

 

 

کد خبر 1132329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha