۴۸ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی استان زنجان پرداخت شد

ارجمند از پرداخت ۴۸ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۶۱ نفر از هنرمندان صنایع‌دستی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  زنجان در جمع خبرنگاران از پرداخت ۴۸ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی خبر داد و اظهار کرد: این تسهیلات به ۱۶۱ هنرمند صنایع‌دستی زنجان اختصاص‌یافته است که تسهیلات هر یک نسبت به طرح و درخواست هنرمندان متفاوت است.

 

امیر ارجمند با اشاره به استقبال هنرمندان استان از تسهیلات مشاغل خانگی، ادامه داد: او افزود: تسهیلات مشاغل خانگی باهدف تأمین مالی تولیدکنندگان صنایع‌دستی حقیقی و حقوقی فعال، حمایت از مشاغل خانگی و تولید و رونق صنایع‌دستی در چهارچوب ضوابط تعیین‌شده به کارگاه‌های خانگی صنایع‌دستی مستقر در شهر و روستاها پرداخت می‌شود.

 

وی با اشاره به نقش مشاغل خانگی با تسهیلات اندک در ایجاد اشتغال، افزود: ایجاد اشتغال به‌ویژه برای بانوان ازجمله مزایای کسب‌وکارهای خانگی است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: تمامی متقاضیان مشاغل خانگی باید از طریق سامانه مشاغل خانگی نسبت به تکمیل فرم پرسشنامه متناسب با شرایط خود اقدام کنند که با توجه به انتخاب رشته فعالیت و تکمیل فرایند ثبت‌نام (الکترونیکی) برای متقاضیان کد رهگیری صادر می‌شود و اطلاعات متقاضیان در کارتابل دستگاه‌های ذیربط با توجه به نوع فعالیت قابل‌مشاهده است.

کد خبر 1132339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha