بصیرت مردم و تبعیت از ولایت حماسه ۹ دی را رقم زد

حجت‌الاسلام موسوی گفت: بصیرت مردم ولایتمدار و تبعیت خیل مردم ایران اسلامی از ولایت فتنه بزرگ ۸۸ را خنثی کرد.

حجت‌الاسلام«سیدهادی موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، با گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار کرد: نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، امت اسلامی که در مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و مکتب فاطمی تربیت‌شده‌اند با بصیرت و به‌موقع ترفندهای پیچیده دشمنان را خنثی می‌کنند.

 

امام جمعه ماسال افزود: در طول این بیش از چهل سال که از عمر با برکت انقلاب گذشته، نظام و انقلاب اسلامی ما فراز و نشیب‌های زیادی را دیده است.

 

وی گفت: از همان زمانی که انقلاب اسلامی ما به پیروزی دست یافت، دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی و در راس آن دنیای سلطه و استکبار و به دنبال آن آمریکای جنایتکار دنبال نابودی و براندازی نظام و جلوگیری از قدرت‌نمایی نظام جمهوری اسلامی بودند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه از اوایل انقلاب اسلامی دشمن با ترور، ایجاد جنگ، تفرقه، تحریمات و ... مشکلاتی را برای کشور ما به وجود آورد تصریح کرد: دشمن با همه نقشه‌ها و توطئه‌های خود فقط به دنبال یک هدف که جلوگیری از قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا است، بود.

 

امام جمعه ماسال بیان کرد: خداوند به برکت نظام جمهوری اسلامی، رهبری حضرت امام(ره) و رهبری داهیانه و پیامبرگونه مقام معظم رهبری یک بصیرت و آگاهی استثنایی به ملت و مردم داده بود که در 9دی سال 88 مردم به صورت خودجوش پای نظام و انقلاب آمدند.

 

وی خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی وقتی واقع شد که بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی،فتنه‌ای آمریکایی صهیونیستی را برای براندازی نظام ترتیب داده بودند و قصد داشتند با انحراف و تحریف مردم را در مقابل نظام قرار دهند، اما بصیرت مردم ولایتمدار و تبعیت خیل مردم ایران اسلامی از ولایت این فتنه ی بزرگ را خنثی کرد.

 

کد خبر 1132368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha