بهره گیری از فضای مجازی در اجرای برنامه‌های دهه فجر  مورد توجه قرار گیرد

مخلص الائمه گفت: بهره گیری از فضای مجازی در اجرای برنامه‌های دهه فجر باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک « فرزاد مخلص‌الائمه» عصر چهارشنبه (8دی) در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی، گفت: دهه فجر یادآور ایام مبارکی در تقویم جمهوری اسلامی ایران است که برنامه‌های این دهه باید به بهترین شکل برگزار شود چرا که استان مرکزی زادگاه امام راحل است و باید این برنامه ها بسیار شاخص و پر رنگ برگزار شود.

 

استاندار استان مرکزی بر بهره گیری از فضای مجازی برای برگزاری هر چه بهتر برنامه ها تاکید کرد و افزود: فضای مجازی می تواند هم تهدید و هم فرصت باشد و ما باید از این فرصت بیش از پیش استفاده کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه بهره گیری از فضای مجازی در اجرای برنامه‌های دهه فجر باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: نسل جدید انقلاب اسلامی باید بیش از پیش با این رخداد بزرگ کشور که نماد استقلال و آزادی ایران اسلامی است آشنا شوند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه شرایط کرونا در کشور و استان مرکزی روند کاهشی دارد، بیان کرد:در حال حاضر شرایط خوب است اما نگرانی‌هایی در خصوص سویه جدید وجود دارد که باید همچنان پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

 

استاندار مرکزی به توطئه های دشمنان در راستای ایجاد تفرقه بین نظام و مردم اشاره کرد، گفت: دشمنان از طریق ابزارهای مختلف سرمایه‌گذاری‌های کلانی انجام داده‌اند تا بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند که این مهم نیازمند همدلی و همراهی هر چه بیشتر و هوشیار و آگاهی همه جانبه است.

 

مخلص الائمه امید آفرینی را یکی از ارکان مهم برنامه های دهه مبارک فجر دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب ایجاد ناامیدی در مردم به‌ویژه در جوانان، را حرام دانسته و همگان باید نسبت به وضعیت آینده کشور نگران باشند.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: برنامه های دهه فجر امسال باید با مشارت گسترده و به صورت ویژه و پررنگ برگزار شود و تدارک لازم در خصوص اجرای برنامه‌های در فضای مجازی نیز دیده شود.

 

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در روزهای آتی به مناسبت ۹ دی روز بصیرت، دهه فاطمیه و تشییع شهید گمنام در روز شهادت حضرت فاطمه (س)، سالروز شهادت سپهبد شهید سلیمانی و سالروز ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی در استان مرکزی اندیشیده شده که انتظار است مدیران برنامه‌ریزی لازم برای شرکت در آنها را داشته باشند.

کد خبر 1132406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha