اعلام آمادگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای کمک همه جانبه به حوزه فرهنگ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای کمک همه جانبه به حوزه فرهنگی استان آمادگی کامل دارم آن را وظیفه و تکلیف می دانم و کوتاهی نخواهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدعلی احمدزاده» امروز (۹ دی ماه) در دیدار معاون سازمان تبلیغات کشور و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دشمن این را فهمیده  آنچه انقلاب را نگه داشت، مردم هستند و تنها راه امیدش رخنه در فرهنگ مردم و هدف قرار دادن باورها و ارزش هاست.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، دشمن به این نتیجه رسیده که جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا قدرتمند است، گفت: برآورد دشمن این است و می داند با اقدام نظامی هزینه سنگینی خواهد داد، تغییر نگرش داده و به بخش اقتصاد و بخش فرهنگی ورود کرده است.
 

وی ابراز داشت: اگر در جاهایی مشکلاتی وجود دارد و نگرانی هایی داریم، به دلیل هزینه های فوق العاده ای است که دشمن در حوزه فرهنگی علیه ما به کار گرفته و از جهتی در این خصوص غفلت شده است.
 

احمدزاده تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ها تاکید بر دسیسه ها و رخنه دشمن به بخش فرهنگی را داشته اند و تدبیر و رهکارها را فرموده اند و آنچه مهم است، ضرورت تقویت مهندسی فرهنگی است.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تقویت نهادهای فرهنگی تاکید کرد و ادامه داد: توجه به نهادهای فرهنگی در سال های گذشته مورد کم لطفی قرار گرفته و لذا باید نقص داشته باشیم و لنگ بزنیم.
 

احمدزاده با تاکید بر اینکه، کمک به حوزه فرهنگ و توجه ویژه به حوزه فرهنگ را به عنوان بنیه اصلی و زیربنایی دیگر حوزه ها یک تکلیف و وظیفه می دانم، گفت: باید زمینه را برای جوانان فراهم کرد تا به جای رفتن پای برنامه های دشمن محور، به سمت برنامه های دین محور حرکت کنند.
 

وی خاطرنشان کرد: ما باور داریم که برای حفظ ولایت، انقلاب، نظام و دستاوردهای آن یک سری نهادهای فرهنگی که کار بزرگی برای انقلاب و نظام کرده و این را هم دشمن به خوبی فهمیده، باید پشتیبان، حامی و تقویت کننده آنها باشیم.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن اختصاص مبلغ پنج میلیارد تومان به سازمان تبلیغات اسلامی استان، قول مساعد تامین اعتبار برای تکمیل ساحتمان دارالقرآن استان را داد.  
 

وی تصریح کرد: نیازها و برنامه های حوزه فرهنگی احصاء و ارائه شود تا از طریق بودجه سفر پیگیری شود.
 

احمدزاده گفت: در دیداری که هفته جاری با رئیس جمهور داشتیم قول مساعد برای رفع نیازها و اجرای برنامه هایی که در مصوبات سفر مطرح نشده بود، گرفته شد.

کد خبر 1132471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha