نسل امروز از انقلاب ۹ دی محافظت کنند

قاسمیان گفت: نسل اول انقلاب اسلامی را در ۲۲ بهمن به پیروزی رساندند و نسل های بعدی باید از انقلاب ۹ دی به عنوان نماد بصیرت ملت ایران محافظت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «رضا قاسمیان» امروز (9 دی ماه) در آئین گرامیداشت روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت در مصلی اردبیل گفت: متاسفانه همنوایی برخی از عناصر ناآگاه از فتنه دشمنان موجب خدشه بسیاری از شعارهای انقلابی شد اما مردم با بصیرت ایران اسلامی در نهم دی ماه این دسیسه دشمنان را برای همیشه خاموش کردند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل تصریح کرد: همین طولانی شدن مذاکرات و خدعه دشمنان علیه ملت ایران از جمله زمینه های فتنه سال 88 بود که تا امروز توانسته اند ضربه به اقتصاد کشور نیز وارد کنند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: نسل اول انقلاب اسلامی را در 22 بهمن به پیروزی رساندند و نسل های بعدی باید از انقلاب 9 دی به عنوان نماد بصیرت ملت ایران محافظت کنند.

 

قاسمیان خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب و اسلامی همیشه و هر لحظه در حال فتنه آفرینی و دسیسه علیه ملت ایران هستند و تلاش می کنند تا نقشه های شوم خود را عملی کنند اما مردم با بصیرت و دوراندیشی ولایت و رهبری توانستند این فتنه شوم را نیز خنثی و انقلاب اسلامی را سرپا نگه دارند.

 

وی اظهار داشت: نهم دی ماه پیام بزرگی را برای دسیسه های دشمنان داشتند آنها تا زمانی که ملت ایران بیدار است نمی توانند به نقشه های شوم خود برسند و کشورهای منطقه نیز به این ظرفیت عظیم که ملت ایران خلق کردند غبطه می خورند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل افزود: دستاورد بیداری ملت ایران در همه صحنه های بین المللی دیده می شود و تاکنون همه کشورهای استکباری به این موضوع پی برده اند نمی توانند ملت ایران را به زانو درآورند.

 

قاسمیان بیان کرد: مردم به شعارهای «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» دوران پیروزی انقلاب اسلامی پایبند هستند و در نهم دی ماه 88 از همه آرمان های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، مقام عظمای ولایت و شهدا پاسداری کردند.

 

کد خبر 1132482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha