حقایق  و دستاوردهای اتقلاب با بصیرت بخشی تبیین شود

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بحث بصیرت بخشی به جامعه را ضروری دانست و گفت: باید حقایق انقلاب و دستاوردهای آن با بصیرت بخشی تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حمید خرم دل» امروز در همایش بزرگداشت ۹ دی که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) گچساران برگزار شد، اظهار کرد: حضور شما مردم میثاق با آرمان های شهداء و ولایت بوده و این جایگاه بسیار رفیع و ارزشمندی است.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم از ابتدای آغاز انقلاب تاکنون نقش بی بدیلی در همه عرصه ها داشته اند، گفت: در حقیقت صاحب این انقلاب مردم هستند که از سال ۴۲ تاکنون این مسیر را طی کردند.

 

سردار خرم دل ادامه داد: همه انقلاب ها سه وجه دارند که وجه اول رهبری هر انقلاب است، وجه دوم فرهنگ و مکتبی است که رهبران مردم را هدایت می کنند و سوم مردمی که با پیروی رهبر می خواهند به سوی آن مکتب حرکت کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: از سال ۴۲ کسی که رهبری این انقلاب را برعهده گرفت رهبری فاضل و اندیشمند بود، هرچه داشتند از اسلام و اهل بیت علیه السلام داشتند، در آن ایام دو قطب نظام سرمایه داری آمریکا و سوسیالیستی به رهبری شوروی بودند و شعار ما «نه شرقی و نه غربی بود» اما مکتب ما مکتب اسلام بود.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هرسه وجه این انقلاب بر پایه مکتب اسلام و دین بود و مردم ما برای دین قیام کردندف افزود: وقتی ابتدای انقلاب ۹۸ درصد مردم رای به جمهوری اسلامی دادند، یعنی تایید این مهم، اما بعد از پیروزی انقلاب با این انقلاب نوپا از سوی دشمنان به انواع توطئه ها و فتنه ها برخورد شد.

 

وی ادامه داد: ابتدا جریانی که خود را سوسیالیست می دانست از مجاهدین خلق گرفته تا چریک های فدایی خلق همه این گروه ها با نگاه مردمی شکل گرفتند، اما هیچ کدام مثل امامین انقلاب به مردم به شکل حقیقی نگاه نکردند و منافقین بیش از ۱۷ هزار شهید ترور را رقم زدند.

 

سردار خرم دل اظهار کرد: منافقین با رئیس جمهور وقت یعنی بنی صدر پیوند خوردند‌ و تهمت ها به انقلاب اسلامی زدند و جنایت ها کردند، اما نصرت و امداد الهی همیشه شامل حال این ملت بزرگ بوده و هست و این وعده الهی است که هرگاه مسلمانان با قلبشان این موضوع خداباوری را باورداشته باشند، نصرت الهی هم شامل حالشان خواهد شد.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دشمنان در دهه شصت هر جا که توانستند فتنه های مختلفی را برما تحمیل کردند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کردند، مردم این فتنه ها را خاموش کردند.

 

سردار خرم دل گفت: مردم در دهه هفتاد نیز فتنه های دیگری تحمیل کردند و متاسفانه برخی دولتمردان نیز مدیریت فتنه و صحنه را داشتند و در سال ۷۸(کوی دانشگاه) باز این مردم بودند که به ندای رهبری به صحنه آمدند و فتنه را در نطفه خفه کردند.

 

وی اوج فتنه ها را در سال ۸۸ دانست و با بیان اینکه بیش از ۸۵ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند که در دنیا بی نظیر بود، اما برخی قبل از انتخابات اعلام کردند اگر قبول شدیم انتخابات درست است وگرنه در انتخابات تقلب صورت گرفته است، افزود: ایام فتنه ۸۸ که حدود هشت ماه طول کشید تمام فرمایشات حضرت آقا به مردم ختم می شوند و این مردم بودند که در ۹ دی ۸۸ این فتنه را خفه کردند و خدا خواست که دشمنان نیز رسوا شوند.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: از شما مردم بصیر می خواهیم که مروری بر آن دوران داشته باشید که فتنه گران چه جنایتی بر ملت ایران تحمیل کردند، کسانی که با فتنه همراهی کردند و یا هم در تقابل با فتنه سکوت کردند، اما خداوند همیشه همراه ملت است.

 

سردار خرم دل ادامه داد: بدانید که منافقین نه به دین اعتقاد دارند و نه به خدا و فقط شعار مردم را می دهند و سوال این است که آیا در سال ۸۸ فتنه پایان یافت که قطعا پاسخ منفی است و تا ما بر اهداف و آرمان هایمان پایبند هستیم، دشمنان هر روز با روش های مختلف فتنه گری می کنند.

 

وی بحث بصیرت بخشی به جامعه ضروری دانست و گفت: باید حقایق انقلاب و دستاوردهای اتقلاب تبیین شود، در رژیم‌ پهلوی جزء حقارت و بدبختی برای مردم چیزی دیگری نبوده و اما امروز در اوج افتخار، سربلندی و عزت هستیم، ما باور داریم که هیمنه آمریکا و اسرائیل در حال فروپاشی است، ما آمریکا و اسرائیل را به پشتواته همین مردم تحقیر کردیم.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با این تفاسیر ما مواجه با خیل عظیم تهدیدات دشمنان مواجه هستیم، دشمنان در حال برنامه ریزی با هدف ناامیدکردن مردم ما صورت می گیرد و در فرمایشات اخیر رهبری هر صحبتی که  ایشان می کنند از امید حرف می زنند، چرا که سم مهلک نابودی هر مملکتی  همین ناامیدی است.

 

سردار خرم دل ادامه داد:ما اعتقاد قلبی به رهبر و مولای مان داریم، چرا که رهبری فرمودند «آینده این مملکت روشن است و اهداف بلند ایران اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی است و تا این مردم را در صحنه داریم، این‌ مسیر با جدیت طی خواهد شد».

کد خبر 1132487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha