تکمیل بزرگترین مجتمع شبانه روزی دانش آموزی در شهرستان لاشار

معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: بزرگترین مجتمع شبانه روزی دانش آموزی در شهرستان لاشار تا پایان سال تکمیل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان،  میثم لک زایی معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از پروژه احداث مجتمع شبانه روزی دانش آموزی شهرستان لاشار گفت: این پروژه بزرگترین پروژه در این شهرستان است و تا کنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 


وی اظهار داشت: این مجتمع آموزشی در زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع در حال احداث است و در آن ساختمان آموزشی، خوابگاه، سلف سرویس، سالن ورزشی، نمازخانه و سرایداری پیش بینی شده است.

 

لک زایی ادامه داد: تاکنون 55 میلیارد ریال در این پروژه از محل اعتبارات اعتبارات ملی هزینه شده است و طبق برنامه زمانبندی پیش بینی شده با مشارکت خیرین گرانقدر تا پایان سال جاری کار احداث آن به اتمام خواهد رسید.

 

معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته 36 مدرسه با 114 کلاس درس در شهرستان لاشار احداث و تعداد ۳۴۲۰ نفر دانش آموز از نعمت فضا و تجهیزات استاندارد بهره مند شدند، گفت: 25 مدرسه دیگر با تعداد 112 کلاس درس نیز توسط اداره کل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان با همکاری خیرین مدرسه ساز و نهادهای انقلابی در این شهرستان در حال ساخت است.

کد خبر 1132509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha