داشتن بصیرت در فتنه ها  یک ضرورت است

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد داشتن بصیرت در فتنه ها را یک ضرورت دانست و گفت: اتحاد و انسجام ملی رمز پیروزی ایران در توطئه و فتنه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیرحسینی» امروز در مراسم گرامی داشت ۹ دی که در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی انفجار نور بود و امروز تنها کشوری که با قدرت و با شکوه در مقابل استکبار  و استعمار ایستاده انقلاب اسلامی ایران است.


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمنان و فتنه گران در همان اوایل انقلاب توطئه های مختلف علیه ایران را آغاز و هشت سال جنگ را به کشور تحمیل کردند، گفت: در مقابل تمام این توطئه ها ملت ایران پیروز میدان بود.



وی ابراز داشت :دشمن توطئه های مختلفی از جمله فتنه های گوناگون را طراحی کرد، جریان فتنه در تاریخ اسلام نیز نمونه داشت در زمان حضرت علی ع فتنه های زیادی را طراحی کردند جمل و جنگ صفین که می خواستند حکومت علی ع را سرنگون کنند حضرت علی فرمودند در این فتنه ها کوه ها هم لرزیدند اما  برخی از مردم نلرزیدند.


آیت الله حسینی ابراز داشت: خیلی ها در جریان فتنه می لرزند ،دشمن تاریکی مطلقی را ایجاد و فتنه را عملیاتی می‌کنند، آن روز قرآن بر سر نیزه کردند و عده ای فریب خوردند،اگر فریب نمی خوردند خیلی از اتفاقاتی که بعدها برای بشر رخ داد اتفاق نمی افتاد.



امام جمعه شهر یاسوج گفت :در این تاریکی هاست که انسان باید بصیر باشد، سال ۸۸ به بهانه تخلف در انتخابات یک فتنه عظیم را ایجاد کردند،آمریکا و استکبار و انگلیس خبیث این فتنه را از پشت رهبری می کردند و عده ای نادان و برخی عامدانه وسط این میدان با دشمن همراهی می کردند.



آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: بسیار روشن است وقتی انتخاباتی برگزار می شود، نامزدها باید اجازه دهند انتخابات تمام و مراکز ذی صلاح برنده را مشخص کنند، اما وقتی یک نامزد زودتر از موعد صریح اعلام می‌کنند برنده هستم نشان می دهد فتنه ای طراحی شده است.



وی راز مقاومت را انسجام و وحدت ملی عنوان کرد و گفت: همیشه دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب در کنار هم سالم رقابت داشتند اما یک باره جریانی رخ می دهد و قبول نمی کند رقیبش برنده شده، طبیعی‌ است که در یک انتخابات یک نفر رای می آورد و دیگری رای نمی آورد، مردم باید به مراکز ذی صلاح اعتماد کنند، وقتی فرد نمی پذیرد یعنی فتنه ای در حال رخ دادن است.


نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: فشارها بسیار سنگین شد، دشمن با تمام عده و رسانه به میدان آمد، اما رهبر معظم انقلاب مثل یک خورشید در این صحنه درخشید و راه را نشان داد و مثل کوه در مقابل این فتنه ایستاد، اگر این هوشیاری نبود کشور نابود می شد.

کد خبر 1132569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha