فتنه ۸۸ با نقش راهبردی ولی‌فقیه و حضور در صحنه مردم خنثی شد

حجت‌ الاسلام حاجتی از ۹ دی به عنوان تجلی قدرت خدا یادکرد و گفت: فتنه ۸۸ با نقش راهبردی رهبر معظم انقلاب و حضور در صحنه مردم بصیر و ولایتمدار در ۹ دی خنثی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد حجت‌ الاسلام «میراحمدرضا حاجتی» امروز (پنجشنبه ۹ دی) در مراسم بزرگداشت ۹ دی که در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: ایران همواره در طول تاریخ مورد حمله واقع شده است از همین رو با جنگ‌های متعددی روبرو بوده و مورد طمع دشمنان قرار گرفته است.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه ایران هیچگاه به دنبال جنگ تهاجمی نبوده است، تصریح کرد: جنگ‌های ما به ویژه در دوران معاصر از نوع تدافعی بوده و وظیفه ما دفاع از خاک کشور بوده است.

 

حجت‌ الاسلام حاجتی به جدا شدن بخش‌هایی از خاک کشور در طول ۲۰۰ سال گذشته اشاره کرد و گفت: در قرارداد ترکمانچای که سفیر مختار انگلیس آن نوشت و میرزا ابوالحسن خان ایلچی آن را امضا کرد ۱۵ استان و یک هزار و ۳۶۰ کیلومتر نوار ساحلی از استان جدا شد.

 

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: همچنین ناصرالدین در سال ۱۲۷۲ با گرفتن ۱۰ هزار تومان کل حفاری های ایران را به فرانسوی‌ها واگذار کرد و آنها گنجینه‌های بسیاری را حفاری و به کشور خود به یغما بردند.

 

حجت‌ الاسلام حاجتی همچنین به بی کفایتی شاهان پهلوی نیز اشاره کرد و گفت: در سال ۱۲۸۰ شاه ایران هفت ماه کشور را رها کرد و برای آب درمانی به اروپا رفت و در سال ۱۲۹۸ جنوب ایران را انگلیس و شمال را روس ها گرفتند و گمرکات به دست بلژیک ها افتاد و حفاری های به دست فرانسوی ها واگذار شد و میلیون ها انسان بر اثر قحطی جان دادند

 

وی خاطرنشان کرد: اما پس از پیروی انقلاب اسلامی نه تنها ذره‌ای از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد بلکه ایران به قدرت بزرگی در منطقه تبدیل شده است.

 

امام جمعه موقت اهواز مردم عصر حاضر ایران را بهترین مردم در طول تاریخ اسلام دانست و گفت: مردم ایران بی‌بدیل و بی‌نظیر هستند و از صدر اسلام تاکنون چنین ملت بصیر و صبوری را سراغ نداریم.

 

حجت‌ الاسلام حاجتی، شبهه افکنی را از توطئه‌های دشمن دانست و گفت: دشمن تلاش دارد تا در امر ولایت فقیه شبهه‌ افکنی کند و بین مردم و ولی فقیه جدایی بیندازد.

 

وی ادامه داد: پس از آنکه دشمن نتوانست به هدف خود در جنگ تحمیلی برسد دست به کار شد و در حال حاضر ۷۰۰ موسسه تحقیقاتی پیرامون ایران در غرب به ویژه در آمریکا مشغول فعالیت است و هشت دفتر اطلاعاتی و ۲۰۰ دفتر عملیاتی علیه ایران برنامه ریزی می‌کنند.

 

وی راه‌اندازی فتنه ۸۸ با شعار تقلب را از جمله برنامه‌ریزی‌های دشمن علیه نظام اسلامی دانست و گفت: این فتنه با رهبری ولی فقیه و بصیرت مردم همیشه در صحنه خنثی شد.

 

حجت‌الاسلام حاجتی، پدید آوردن داعش را فتنه اخیر دشمن دانست و گفت: داعش جنایت‌های بسیاری مرتکب شد و به ویژه تلاش داشتند شیعه را نابود کنند و جوانان شیعه بسیاری را در عراق شهید کردند اما فتنه داعش هم به برکت وجود سردار سلیمانی و مدافعان حرم خاموش شد.  

 

کد خبر 1132604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha